Перегляд за Автор "Лисак, А. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ-СИРІТ В УМОВАХ ПРИЙОМНОЇ РОДИНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Лисак, А. О.У публікації проаналізовано соціальне виховання дітей-сиріт в умовах прийомної родини. Наведено напрями соціалізації дитини-сироти у прийомній сім’ї. Зазначено, що життя та виховання в прийомній сім’ї сприяє більш успішній соціалізації дітей-сиріт, оскільки саме там дитина залучена до системи сімейних відносин, у неї формуються важливі життєві цінності, вона вчиться встановлювати та регулювати відносини з однолітками та дорослими, дотримується норм і правил сімейного спілкування. The publication analyses the social upbringing of orphans in foster care. The directions of socialisation of an orphan in a foster family are presented. It is noted that life and upbringing in a foster family contributes to a more successful socialisation of orphans, since it is there that the child is involved in the system of family relations, he or she forms important life values, learns to establish and regulate relationships with peers and adults, and adheres to the norms and rules of family communication.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ В УМОВАХ ПРИЙОМНОЇ РОДИНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Лисак, А. О.; Єсіна, Н. О.У публікації проаналізовано соціальне виховання дітей-сиріт в умовах прийомної родини. Метою соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в умовах прийомної сім’ї є входження та пристосування дитини-сироти до сімейного оточення, формування у неї уявлень стосовно життєвих цінностей, притаманних родині, а також умінь і навичок виконувати суспільно-корисні справи. Серед особливостей соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у прийомної сім’ї визначаємо: соціально-педагогічну роботу у різних напрямках (з прийомними батьками; з соціальними фахівцями; з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування), що включає дотримання індивідуального підходу у розробці відповідної системи заходів, встановлення довірливих стосунків між дітьми-сиротами та прийомними батьками, активну взаємодію всіх учасників процесу соціалізації. The publication analyzes the social upbringing of orphaned children in the conditions of a foster family. The purpose of the socialization of orphans and children deprived of parental care in the conditions of a foster family is the introduction and adaptation of the orphan child to the family environment, the formation of ideas about the life values inherent in the family, as well as the skills and abilities to perform socially useful tasks. Among the features of the socialization of orphans and children deprived of parental care in a foster family, we define: socio-pedagogical work in various directions (with foster parents; with social specialists; with orphans and children deprived of parental care), which includes compliance an individual approach in the development of an appropriate system of measures, establishment of trusting relations between orphans and adoptive parents, active interaction of all participants in the socialization process.