Перегляд за Автор "Левицька, О. І."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З СОЦІАЛІЗАЦІЇ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Левицька, О. І.; Єсіна, Н. О.У статті проаналізовано технологію роботи соціального педагога з соціалізації підлітків в умовах позашкільної освіти. Технологія соціально-педагогічної діяльності з соціалізації підлітків в умовах позашкільного навчального закладу складається з наступних етапів: організаційний, змістовний, результативний. Метою нашої технології є підвищення рівня соціалізованості підлітків в умовах позашкільного навчального закладу. Зазначено, що розроблена та обґрунтована технологія, яка передбачає соціально-виховний вплив за трьома компонентами: набуття теоретичних знань, формування практичних умінь та вироблення навичок, спрямована на підвищення рівня соціалізованості серед підлітків в умовах закладу позашкільної освіти, допомога вихованцям зорієнтуватися у виборі майбутньої професії та досягти успіху в обраній сфері діяльності, що позитивно впливає на самооцінку особистості, підвищує її статус у колі однолітків і дорослих. The article analyzes the technology of work of a social pedagogue on the socialization of teenagers in the conditions of out-of-school education. The technology of socio-pedagogical activities for the socialization of teenagers in the conditions of an extracurricular educational institution consists of the following stages: organizational, meaningful, effective. The purpose of our technology is to increase the level of socialization of teenagers in the conditions of an extracurricular educational institution. It is noted that the developed and substantiated technology, which provides social and educational influence in three components: acquisition of theoretical knowledge, formation of practical skills and development of skills, is aimed at increasing the level of socialization among teenagers in the conditions of an out-of-school education institution, helping pupils to find their way in choosing a future profession and achieve success in the chosen field of activity, which positively affects the self-esteem of the individual, increases his status among peers and adults.