Перегляд за Автор "Кін, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Сінявін, М.; Кін, О.У роботі розглянуто засоби інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які допоможуть здобувачеві в опануванні змісту певної навчальної дисципліни, виконанні завдань самостійної роботи. Зазначено, що за допомогою засобів ІКТ можна створити стимулююче, інтерактивне та ефективне навчальне середовище, яке сприяє поглибленню знань з певних дисциплін, підвищенні мотивації до навчання, актуалізації пізнавальних інтересів здобувачів. При організації самостійної роботи використання засобів ІКТ надають широкі можливості в опануванні теоретичних питань певної теми, більш глибокому розумінні її окремих аспектів; дозволяє вдосконалити та узагальнити знання з певної дисципліни, систематизувати їх; сприяє формуванню системи навчальних умінь та навичок. The work examines the means of information and communication technologies (ICT), which will help the applicant to master the content of a certain educational discipline, to perform tasks of independent work. It is noted that with the help of ICT tools, it is possible to create a stimulating, interactive and effective learning environment that contributes to the deepening of knowledge in certain disciplines, increasing the motivation to study, and actualizing the cognitive interests of students. When organizing independent work, the use of ICT tools provides wide opportunities in mastering theoretical issues of a certain topic, a deeper understanding of its individual aspects; allows to improve and generalize knowledge from a certain discipline, to systematize it; contributes to the formation of the system of educational abilities and skills.
- ДокументНАПРЯМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Кін, О.; Жень, ФушенУ статті презентовано погляди китайських науковців, педагогів на проблеми розвитку академічної доброчесності учнів середньої школи, як базовий стандарт ціннісних орієнтацій, ставлень, світогляду особистості, стійких патерів її поведінки. Визначені основні напрями реалізації ідей академічної доброчесності в системі освіти КНР. The article presents the views of Chinese scientists and teachers on the problems of the development of academic integrity of schoolchildren, as a basic standard of value orientations, attitudes, worldview of an individual, stable models of his behavior. The main areas of implementation of the ideas of academic integrity in the education system of the People's Republic of China are determined.