Перегляд за Автор "Кузьменко, А. О."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ BANDICAM ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Кузьменко, А. О.В статті доведено, що сучасна освіта за умов дистанційного навчання немислима без комп’ютерів та Інтернету. Однак, не зважаючи на всі плюси дистанційної освіти, такий вид навчання має і свої досить вагомі мінуси, одним з найголовніших є проблема збереження навчальної інформації, наданої через онлайнові відеоконференції. Програма корисна тим, що запис може вести кожен – як і вчитель чи школяр, так і студент чи викладач. В статье доказано, что современное образование в условиях дистанционного обучения немыслимо без компьютеров и Интернета. Однако, несмотря на все плюсы дистанционного образования, такой вид обучения имеет и свои достаточно веские минусы, одним из главных является проблема сохранения учебной информации, предоставленной через онлайновые видеоконференции. Программа полезна тем, что запись может вести каждый – как и учитель или школьник, так и студент или преподаватель. The paper proves that modern education in a distance learning environment is unthinkable without computers and the Internet. However, despite all the advantages of distance learning, this kind of education has its own rather weighty disadvantages, one of the main ones being the problem of saving educational information provided through online video conferencing. The programme is useful in that anyone, whether a teacher or pupil, student or teacher, can record.
- ДокументПОБУДОВА ФРАКТАЛЬНИХ ОБ’ЄКТІВ ЗАСОБАМИ ІКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Кузьменко, А. О.; Андрієвська, В. М.Розглянуто поняття «фрактал», обґрунтовано перспективу прикладного використання теорії фракталів у різних освітніх галузях. Особливу увагу приділено використанню фрактальної графіки для синтезу реалістичних зображень засобами ІКТ. Висвітлено переваги побудови фрактальних об’єктів засобами ІКТ, наведено перелік інструментальних засобів для створення і перегляду фрактальних об’єктів. The concept of «fractal» is considered, the perspective of applied application of fractal theory in different educational fields is substantiated. Particular attention is paid to the use of fractal graphics for the synthesis of realistic images by ICT. The benefits of building fractal objects using ICT are explained, a list of tools for creating and viewing fractal images is given.
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ ВИВЧЕННЯ ВЗАЄМНОГО РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Кузьменко, А. О.У роботі науково обґрунтовано теоретичні аспекти педагогічної технології: схарактеризовано суть технологічного підходу в навчанні математики; визначено суть понять «педагогічна технологія», «технологія навчання»; розроблено локальну особистісно орієнтовану технологію вивчення теми «Взаємне розміщення прямих на площині», яка має на меті підвищення рівнів навчальних можливостей учнів і реалізовується за діагностичним, мотиваційним, організаційно-діяльнісним та рефлексіним етапами; розроблено науково-методичне забезпечення вивчення взаємного розміщення прямих на площині (логіко-дидактичний аналіз теми «Взаємне розміщення прямих на площині»; плани-конспекти циклу уроків різних типів; позакласні заходи з тем «Паралельні прямі» та «Перпендикулярні прямі», спрямовані на формування пізнавального інтересу та мотивації навчальної діяльності учнів; завдання для організації самостійних робіт контролюючого характеру тощо). Theoretical aspects of pedagogical technology are scientifically substantiated in the work: the essence of the technological approach in teaching mathematics is characterized; the essence of the concepts «pedagogical technology», «learning technology» is determined; a local, personally-oriented technology for studying the topic «Mutual placement of lines on a plane» was developed, which aims to increase the levels of students' educational capabilities and is implemented according to diagnostic, motivational, organizational-active and reflexive stages; scientific and methodological support for the study of the mutual placement of straight lines on the plane has been developed (logical and didactic analysis of the topic «Mutual placement of straight lines on the plane»; plans-summaries of the cycle of lessons of various types; extracurricular activities on the topics «Parallel lines» and «Perpendicular lines» aimed at forming cognitive interest and motivation of students' educational activities; tasks for organizing independent works of a controlling nature, etc.).
- ДокументЩОДО ДЕФІНІЦІЇ ПОНЯТТЯ «ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Дейниченко, Г. В.; Кузьменко, А. О.У тезах на основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясовано суть педагогічної технології навчання, схарактеризовано її різновиди, ознаки, складники, технологічний інваріант. In theses, based on the analysis of scientific and pedagogical literature, the essence of the pedagogical technology of learning is clarified, its varieties, signs, components, and technological invariant are characterized.