Перегляд за Автор "Кузнецова, Л. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПОВНОЇ ФІЗИЧНОЇ РЕАКЦІЇ (Total Physical Response) У ФОРМУВАННІ ЛЕКСИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Кузнецова, Л. В.У публікації досліджено сутність поняття «метод повної фізичної реакції», розкрито можливість застосування означеного методу в логокорекційній роботі з дітьми з моторною алалією. Метод «Повної фізичної реакції» TPR (Total – повна, Physical – фізична, Response – реакція), який базується на тому як діти оволодівають рідним мовленням розробив Д. Ашер. Зазначено, що метод TPR можна використовувати в корекційно-логопедичній роботі з дітьми з моторною алалією спрямованій на збагачення і актуалізацію словникового запасу. Фізичні дії ефективно переносять значення, завдяки чому всі діти можуть зрозуміти та використовувати цільове мовлення. Наприклад: словник, пов’язаний з діями (посмішка, помах, оберт голови, махання); часи минуле / сьогодення / майбутнє та постійні аспекти (щоранку я чищу зуби, застилаю ліжко, снідаю); вказівки / інструкції (встаньте, закрийте очі); розповідь історій, та їх театралізована постановка. The publication explores the essence of the concept of the "full physical reaction method", reveals the possibility of using this method in speech correction work with children with motor alalia. The method of "Total physical reaction" TPR (Total - complete, Physical - physical, Response - reaction), which is based on how children master their native speech, was developed by D. Asher. It is noted that the TPR method can be used in corrective and speech therapy work with children with motor alalia aimed at enriching and updating the vocabulary. Physical actions effectively convey meaning so that all children can understand and use the target speech. For example: vocabulary related to actions (smile, wave, head turn, wave); past / present / future tenses and constant aspects (every morning I brush my teeth, make the bed, have breakfast); directions / instructions (stand up, close your eyes); storytelling and their theatrical production.
- ДокументНавчання дітей англійської мови: метод TPR(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-15) Кузнецова, Л. В.Автором було проаналізовано особливості використання методу «повної фізичної реакції» (TPR) у навчанні дітей англійської мови. Цей метод не вимагає багато підготовки або матеріалів, треба заздалегідь продумати рухи. Метод може бути пристосований для будь-якої ситуації, потрібно лише вчителю використовувати свою фантазію, але цей метод має і недолік – це шум у класі та недисциплінованість учнів, але ж, будь-яка гра створює необхідні психологічні умови і сприятливу атмосферу для всебічного розвитку. Автором было проанализировано особенности использования метода «полной физической реакции» (TPR) в обучении детей английскому языку. Этот метод не требует много подготовки или материалов, нужно заранее продумать движения. Метод может быть приспособлен для любой ситуации, нужно только учителю использовать свою фантазию, но этот метод имеет и недостаток – это шум в классе и недисциплинированность учащихся, но, будь-какая игра создает необходимые психологические условия и благоприятную атмосферу для всестороннего развития. The author analyzed the features of the use of the method of "complete physical response" (TPR) in teaching children English. This method does not require much preparation or materials, the movements have to be thought out beforehand. The method can be adapted to any situation, only the teacher needs to use his or her imagination, but this method has the disadvantage of being noisy in class and undisciplined by the students, but, be-any kind of game creates the necessary psychological conditions and a favourable atmosphere for comprehensive development.