Перегляд за Автор "Криловецька, І. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМожливості та сфера застосування соціальних історій у психокорекційній роботі з дітьми з розладами аутистичного спектра(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Криловецька, І. В.У статті розглянуто використання методу соціальних історій за умов проведення індивідуальних терапевтичних сесій, що дає можливість «достукатися» практично до кожної дитини з розладами аутистичного спектру. Простота та стислість соціальних історій дозволяє ефективно застосовувати їх у кожному конкретному випадку, для кожної конкретної події чи соціальної ситуації з урахуванням індивідуальних особливостей та рівня комунікативних та поведінкових порушень у дітей з аутизмом. Це підвищує зацікавленість дітей з аутизмом у створенні власних соціальних історій, що призводить до більш високих результатів освоєння ними соціальних норм та правил поведінки, сприяє розвитку у них навичок соціальної взаємодії та комунікації. The article considers the use of the method of social stories in the context of individual therapy sessions, which makes it possible to "reach out" to almost every child with autism spectrum disorders. almost every child with autism spectrum disorders. The simplicity and brevity of social stories allows you to effectively to apply them in each specific case, for each specific event or social situation, taking into account individual characteristics and the level of communicative and behavioral disorders in children with autism. This increases the interest of children with autism in creating their own social stories, which leads to higher results of mastering them social norms and rules of behavior, promotes the development of their social interaction and communication skills.
- ДокументСоціальні історії як засіб розвитку соціальної компетентності молодших школярів з аутизмом(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Криловецька, І. В.У роботі розкрито питання формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з порушенням аутистичного спектру, схарактеризовано основні змістовні засади методу соціальних історій, як одного із ефективних засобів формування соціальної компетентності. Запропоновано експериментальну діагностичну програму визначення рівня сформованості соціальної компетентності молодших школярів з аутизмом, яка пройшла перевірку в умовах закладу освіти, висвітлено зміст експериментальної корекційної програми формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з порушенням аутистичного спектру з використанням методу соціальних історій. The paper discusses the issue of forming the social competence of children of primary school age with autistic spectrum disorders, characterizes the main content principles of the method of social stories as one of the effective means of forming social competence. An experimental diagnostic program for determining the level of formation of the social competence of younger schoolchildren with autism is proposed, which was tested in the conditions of an educational institution, the content of an experimental correctional program for the formation of social competence of children of lower school age with autistic spectrum disorders using the method of social stories is highlighted.