Перегляд за Автор "Коширова, К."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ АРТТЕРАПІЇ У РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Коширова, К.; Рудічєва, Н.У публікації розглянуто використання елементів арттерапії у розвитку емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку. Зазначено, що учителю початкових класів необхідно давати приклад прояву власних емоцій. Словесне вираження емоцій має стати обов’язковим моментом у спілкуванні з учнями у освітньому процесі. Інформацію про емоції, які охопили, доносити учням зрозумілою мовою, враховуючи вікові та індивідуальні особливості школярів. The publication deals with the use of art therapy elements in the development of emotional intelligence of primary school pupils. It is noted that primary school teachers need to give an example of their own emotions. The verbal expression of emotions should become an obligatory moment in communication with in the educational process. Information about the emotions experienced should be conveyed to students in an understandable language, taking into account the age and individual characteristics of students.
- ДокументВПЛИВ ТВОРІВ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ ТА ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Коширова, К.У публікації досліджено вплив творів українського фольклору та художньої літератури на розвиток емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку. Уроки читання сприяють збагаченню моральної сфери учнів через уміння аналізувати та оцінювати вчинки героїв літературних творів. Запропоновано поєднувати різноманітні методи та прийоми, щоб урок літературного читання сприяв розвиткові відтворюваної та творчої уяви особистості. Це можуть бути ігри, які сприяють розвитку міжособистісного спілкування, дискусії, рольові ігри. Завдання, що сприяють підвищенню самооцінки, впевненості в собі. Вправи, які допомагають зняти психологічну напругу, тривожність. The publication investigates the influence of Ukrainian folklore and fiction on the development of emotional intelligence of primary school students. Reading lessons contribute to the enrichment of the moral sphere of students through the ability to analyse and evaluate the actions of the characters of literary works. It is proposed to combine various methods and techniques so that the literary reading lesson contributes to the development of reproducible and creative imagination of the individual. These may include games that promote the development of interpersonal communication, discussions, role-playing role-playing games. Tasks that help increase self-esteem and self-confidence. Exercises that help relieve psychological stress and anxiety.
- ДокументРозвиток емоційного інтелекту молодших школярів у процесі естетичного виховання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-12) Коширова, К.В статті розглянута проблема емоційного інтелекту. Саме емоційний інтелект забезпечує успішність спілкування та соціальної взаємодії. Орієнтація сучасної освіти передбачає залучення особистості до творчої діяльності, що є основою естетичного розвитку людини. Емоційний інтелект є неодмінною складовою розвитку особистості, а за допомогою естетичного виховання школярі навчаються розуміти емоції та контролювати їх. Естетичне виховання передбачає розвиток здатності сприймати і відчувати прекрасне у природі, у творах мистецтва та у суспільних відносинах. В статье рассмотрена проблема эмоционального интеллекта. Именно эмоциональный интеллект обеспечивает успешность общения и социального взаимодействия. Ориентация современного образования предполагает привлечение личности к творческой деятельности, является основой эстетического развития человека. Эмоциональный интеллект является непременной составляющей развития личности, а с помощью эстетического воспитания школьники учатся понимать эмоции и контролировать их. Эстетическое воспитание предполагает развитие способности воспринимать и чувствовать прекрасное в природе, в произведениях искусства и в общественных отношениях. The article examines the problem of emotional intelligence. It is emotional intelligence that ensures the success of communication and social interaction. The orientation of modern education implies the involvement of personality to creative activity, is the basis of aesthetic development of a person. Emotional intelligence is an indispensable component of personal development, and through aesthetic education students learn to understand and control emotions. Aesthetic education involves developing the ability to perceive and feel the beautiful in nature, in works of art and in social relationships.