Перегляд за Автор "Котусенко, А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ TINKERCAD CIRCUITS ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Борисенко, К.; Котусенко, А.У тезах розглянуто використання віртуальної лабораторії Tinkercad Circuits при проведенні лабораторних робіт з фізики в закладах загальної середньої освіти. В умовах дистанційного навчання проведення лабораторних робіт з фізики стає можливим завдяки віртуалізації – з використанням сучасних засобів інформаційно-цифрових технологій (ІКТ). В сучасних реаліях, пандемії та війни, віртуальні лабораторні роботи на основі ІКТ стали пріоритетною формою проведення уроків. Зазначено. що наведений приклад використання віртуальної лабораторії Tinkercad Circuits виступає і як інструмент, так і засіб управління навчальною діяльністю учнів саме в сучасних умовах. Але коли з’явиться можливість постановки учнями фізичних дослідів в класі є рекомендація використовувати разом віртуальну лабораторію Tinkercad Circuits та електронний конструктор на базі платформи Arduino Uno з компонентами. The thesis examines the use of the Tinkercad Circuits virtual laboratory when conducting laboratory work on physics in institutions of general secondary education. In the conditions of distance learning, conducting laboratory work in physics becomes possible thanks to virtualization - using modern means of information and digital technologies (ICT). In modern realities, pandemic and war, ICT-based virtual laboratory work has become a priority form of conducting lessons. Indicated. that the given example of using the Tinkercad Circuits virtual laboratory acts both as a tool and as a means of managing students' educational activities in modern conditions. But when there is an opportunity for students to conduct physical experiments in the classroom, it is recommended to use the Tinkercad Circuits virtual laboratory and an electronic designer based on the Arduino Uno platform with components together.
- ДокументПРОПОЗИЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ TINKЕRCAD CIRCUITS ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Борисенко, К.; Котусенко, А.У тезах запропоновано можливість використання у якості віртуальної лабораторії Tinkercad Circuits для проведення лабораторних робіт в закладах загальної середньої освіти. Наведено приклад реалізації цієї можливості в 11 класі при виконанні експериментальної роботи: «Перевірка законів послідовного та паралельного з’єднання провідників». The theses suggest the possibility of using Tinkercad Circuits as a virtual laboratory for conducting laboratory work in institutions of general secondary education. An example of the implementation of this possibility in the 11th grade during the performance of experimental work: "Checking the laws of serial and parallel connection of conductors" is given.
- ДокументПРОФЕСІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Лисогор, Т.; Кіщенко, В.; Котусенко, А.У тезах розглянуто важливість професійного розвитку учителів у контексті швидкого розвитку технологій та його вплив на якість освіти. Також розглядається вплив професійного розвитку через технології на методи навчання, управління класом та залучення студентів до навчання. The theses explore the significance of professional development for teachers in the context of rapid technological advancements and its impact on the quality of education. The influence of professional development through technology on teaching methods, classroom management, and student engagement is also examined.
- ДокументФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Котусенко, А.; Жерновникова, О.У статті проаналізовано основні напрями формування дослідницької компетентності учнів у вивченні похідної. Зазначено, що формування дослідницької компетентності учнів у вивченні похідної є важливою складовою сучасної освіти. Це дозволяє учням не лише оволодіти математичними знаннями та навичками, але й розвинути важливі особистісні якості, які допоможуть їм у подальшому житті. The article analyzes the main directions of formation of students' research competence in the study of the derivative. It is noted that the formation of students' research competence in the study of the derivative is an important component of modern education. This allows students not only to master mathematical knowledge and skills, but also to develop important personal qualities that will help them in later life.