Перегляд за Автор "Котелюх, М. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСТИЛІ СПІЛКУВАННЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Котелюх, М. Ю.У публікації проаналізовано управління закладом охорони здоров’я, яке є актуальним питанням теорії менеджменту, оскільки лікарська діяльність спрямована на невідкладну допомогу людині в особливих умовах. Важливо обрати правильний стиль спілкування, побудувати правильну й доступну розмову, переконати іншу людину в необхідних діях і вчинках, реагувати на виклики й ризики. У межах дослідження запропоновано онлайн-тренінг «Стилі спілкування для керівників, заступників, лікарів закладу охорони здоров’я» з метою ознайомлення їх з теорією спілкування, вправами для саморегулювання й самоконтролю, інструкціями з підвищення емоційної стійкості в екстрених ситуаціях, алгоритмами самонавіювання і самонакази. The publication analyzes the management of a health care institution, which is an actual issue of management theory, since medical activity is aimed at urgent help to a person in special conditions. It is important to choose the right style of communication, to build a correct and accessible conversation, to convince another person of the necessary actions and deeds, to respond to challenges and risks. Within the scope of the study, online training "Communication styles for managers, deputies, doctors of a health care institution" in order to familiarize them with the theory of communication, exercises for self-regulation and self-control, instructions for increasing emotional stability in emergency situations, algorithms of self-suggestion and self-command.
- ДокументУдосконалення організації ділового спілкування в закладі охорони здоров`я(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Котелюх, М. Ю.У дослідженні схарактеризовано поняття «ділове спілкування». Висвітлено умови вдосконалення організації ділового спілкування в закладі охорони здоров`я. Упорядковано засоби діагностики досліджуваної проблеми. Відповідно до структури моделі визначено етапи вирішення виявлених проблем в управлінні. Проведено експертизу рівня її якості та забезпечено методичний і фінансовий супровід впровадження. The study characterizes the concept of "business communication." It highlights the conditions for improving the organization of business communication in a healthcare institution. Diagnostic tools for the investigated problem are organized. According to the structure of the model, stages for addressing the identified issues in management are determined. An expertise of the quality level is conducted, and methodological and financial support for the implementation is ensured.
- ДокументУДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ В ЗАКЛАДІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Котелюх, М. Ю.У публікації розкрито шляхи вдосконалення організації ділового спілкування в закладі охорони здоров’я. В умовах війни актуальним є підвищення ефективності роботи закладу охорони здоров’я, головним завданням якого є надання своєчасної медичної допомоги з метою подовження життєвих ресурсів населення. Зазначено, що організація ділового спілкування у формі демократичного стилю завдяки упровадженню соціально-психологічних форм і методів управління персоналом є важливими для створення іміджу закладу охорони здоров’я. The publication reveals ways to improve the organisation of business communication in a healthcare institution. In times of war, it is important to improve the efficiency of a healthcare institution, the main task of which is to provide timely medical care in order to prolong the life resources of the population. It is noted that the organisation of business communication in the form of a democratic style through the introduction of socio-psychological forms and methods of personnel management is important for creating the image of a healthcare institution.