Перегляд за Автор "Корчагіна, Г. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічні принципи Г. Г. Нейгауза в підготовці викладача-виконавця(Харківський обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва, ТОВ «Друкарня Мадрид», 2019-06-21) Корчагіна, Г. С.Стаття присвячена творчій та педагогічній діяльності видатного піаніста, професора Московської консерваторії Генріха Густавовича Нейгауза. Творча спадщина Г. Нейгауза розглядається як педагогічна система, що містить всі необхідні структурні елементи (мета навчання, завдання, принципи, методи). Обгрунтовано актуальність застосування художньо-естетичних і педагогічних принципів Г. Нейгауза в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва. Статья посвящена творческой и педагогической деятельности выдающегося пианиста, профессора Московской консерватории Генриха Густавовича Нейгауза. Творческое наследие Г. Нейгауза рассматривается как педагогическая система, содержащая все необходимые структурные элементы (цель обучения, задачи, принципы, методы). Обоснована актуальность применения художественно-эстетических и педагогических принципов Г. Нейгауза в профессиональной подготовке учителей музыкального искусства. The article is devoted to the creative and pedagogical activities of the outstanding pianist, professor of the Moscow Conservatory Heinrich Gustavovich Neigauz. The creative heritage of G. Neigauz is considered as a pedagogical system containing all the necessary structural elements (the purpose of training, tasks, principles, methods). The relevance of applying the artistic, aesthetic and pedagogical principles of G. Neigauz in the professional training of teachers of musical art is substantiated.
- ДокументПроблеми реалізації принципу академічної доброчесності у ВНЗ(Польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці», Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського, Фундація ADD, 2018) Корчагіна, Г. С.В ессе розкрито шляхи реалізації принципу академічної доброчесності у вищих навчальних закладах України. The essay reveals ways of implementing the principle of academic integrity in higher educational institutions of Ukraine.
- ДокументРоль інструментально-виконавської підготовки у формуванні інтелектуально-творчих умінь майбутніх вчителів музичного мистецтва(Херсон. держ. ун-т, 2016) Корчагіна, Г. С.У статті розкрито значення інструментально-виконавської підготовки для формування інтелектуально-творчих умінь майбутніх вчителів музичного мистецтва. На підставі аналізу вітчизняних та закордонних наукових праць встановлено, що в процесі підготовки вчителів музичного мистецтва велике місце відводиться предметам інструментально- виконавського спрямування. В статье раскрыто значение инструментально-исполнительской подготовки для формирования интеллектуально-творческих умений будущих учителей музыкального искусства. На основании анализа отечественных и зарубежных научных работ установлено, что в процессе подготовки учителей музыкального искусства большое место отводится предметам инструментально-исполнительского направления. In this article the role of instrumental-performing preparation in the future musical art teachers’ intellectual-creative skills formation is expanded. By virtue of the native and foreign scientific works analysis, it was determined that in the process of musical art teachers’ preparation the great attention is paid to the instrumental-performing based subjects.