Перегляд за Автор "Коротецька, М. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ TED-Ed НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Коротецька, М. Ю.У статті розглянуто унікальність та інноваційність ресурсу TED-Ed, який надає змогу вчителеві створювати власні уроки на основі відео-лекцій TEDTalks (TED-Talks – короткі публічні виступи у сферах культури, мистецтва, науки і технологій) або відео-роликів, анімацій з YouTube.Також учитель може створювати уроки на основі власного відео з подальшим обговоренням теми онлайн, наданням додаткової інформації до уроку, онлайн коментуванням в реальному часі, створенням вікторин тощо. Використання змішаного навчання на уроках математики в основній школі виводить навчальний процес на якісно новий рівень, а використання відкритих і доступних освітніх ресурсів, зокрема, TED-Ed, надає змоги вибудовувати освітню траєкторію кожна школяра окремо, з урахуванням здібностей і потреб дитини. В статье рассмотрены уникальность и инновационность ресурса TED-Ed, который дает возможность учителю создавать собственные уроки на основе видео-лекций TEDTalks (TEDTalks – короткие публичные выступления в сферах культуры, искусства, науки и технологий) или видео-роликов, анимации с YouTube .Также учитель может создавать уроки на основе собственного видео с последующим обсуждением темы онлайн, предоставлением дополнительной информации к уроку, онлайн комментированием в реальном времени, созданием викторин и тому подобное. Использование смешанного обучения на уроках математики в основной школе выводит учебный процесс на качественно новый уровень, а использование открытых и доступных образовательных ресурсов, в частности, TED-Ed, предоставляет возможности выстраивать образовательную траекторию каждого школьника отдельно, с учетом способностей и потребностей ребенка. The article discusses the uniqueness and innovation of the TED-Ed resource, which allows teachers to create their own lessons based on video lectures TEDTalks (TED-Talks - short public presentations in the fields of culture, art, science and technology) or videos, animations from YouTube Also, the teacher can create lessons based on his own video with further discussion of the topic online, providing additional information to the lesson, online commenting in real time, creating quizzes and more. The use of blended learning in mathematics lessons in primary school brings the learning process to a qualitatively new level, and the use of open and accessible educational resources, in particular, TED-Ed, allows to build the educational trajectory of each student individually, taking into account the child's abilities and needs.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ОСНОВНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Андрієвська, В. М.; Коротецька, М. Ю.В статті розглянуто широкомасштабне впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у підходах до організації навчання в закладах освіти та в кожній дисципліні, зокрема технологіями змішаного навчання. Це пов'язано з карантинними обмеженнями. Особливістю впровадження змішаного навчання в освітній процес основної школи є те, що таке навчання базується на дистанційному навчанні, навчанні в аудиторії та навчанні через Інтернет. Таким чином, сьогодні змішаний підхід до навчання є однією з найбільш актуальних освітніх технологій, в межах якої процес опанування школярами навчальним матеріалом здійснюється на основі взаємного доповнення технологій традиційної, дистанційної та цифрової освіти. В статье рассмотрены широкомасштабное внедрение онлайн-технологий, фундаментальных изменений в подходах к организации обучения в учебных заведениях и в каждой дисциплине, в частности технологиями смешанного обучения. Это связано с карантинными ограничениями. Особенностью внедрения смешанного обучения в образовательный процесс основной школы является то, что такое обучение базируется на дистанционном обучении, обучении в аудитории и обучении через Интернет. Таким образом, сегодня смешанный подход к обучению является одной из наиболее актуальных образовательных технологий, в рамках которой процесс освоения школьниками учебным материалом осуществляется на основе взаимного дополнения технологий традиционного, дистанционного и цифрового образования. The article considers the large-scale introduction of online technologies, fundamental changes in approaches to the organization of education in educational institutions and in each discipline, in particular, technologies of blended learning. This is due to quarantine restrictions. The peculiarity of the introduction of blended learning in the educational process of primary school is that such learning is based on distance learning, learning in the classroom and learning via the Internet. Thus, today a mixed approach to learning is one of the most relevant educational technologies, within which the process of mastering the material by students is carried out on the basis of complementary technologies of traditional, distance and digital education.