Перегляд за Автор "Коновалов, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНАЛІЗ ВИМОГ ДО МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ЖУРНАЛУ АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Коновалов, О.У тезах подано огляд та аналіз вимог до створення мобільного додатку для обліку відвідування занять здобувачами освіти. Окремо визначені проблеми хибнопозитивного та хибнонегативного спрацювання автоматичного обліку відвідування занять. The theses provide an overview and analysis of requirements for the development of a mobile application for tracking educational session attendance by learners. Issues of false positive and false negative responses in the automatic attendance tracking are separately identified.
- ДокументРОЗРОБКА МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ОБЛІКУ ПРИСУТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Коновалов, О.; Олефіренко, Н.Стаття присвячена питанням проектування й реалізації мобільного додатку, призначеного для обліку відвідування заняття здобувачами освіти. Схарактеризовано наявні програмні рішення. Визначено особливості застосування мобільних технологій у навчанні: гнучкість і мобільність, індивідуалізація навчання, інтерактивність та мультимедійність, соціальне навчання. Визначено основний функціонал мобільного додатку. Висвітлено основні складові мобільного додатка для обліку відвідуваності учасників освітнього процесу. The article is devoted to issues of design and implementation of a mobile application designed to record the attendance of classes by students of education. Available software solutions are characterized. The peculiarities of the application of mobile technologies in education are determined: flexibility and mobility, individualization of education, interactivity and multimedia, social learning. The main functionality of the mobile application is defined. The main components of a mobile application for recording the attendance of participants in the educational process are highlighted.