Перегляд за Автор "Коновал, Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання ігрових технологій для формування екологічної компетентності молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Коновал, Є.У публікації розглянуто використання ігрових технологій для формування екологічної компетентності молодших школярів. Зазначено, що формування екологічної компетентності як однієї з ключових характеристик сучасної людини, що уможливлює її гармонію з навколишнім світом і з собою, ефективно відбувається у процесі застосування ігрових технологій. Їх використання уможливлює включення учнів в екологічну діяльність й набуття певного досвіду участі в справах збереження та покращення стану навколишнього середовища, розвитку екологічно значимих особистісних якостей, цінностей, мислення. The publication examines the use of game technologies for the formation of environmental competence of younger schoolchildren. It is noted that the formation of ecological competence as one of the key characteristics of a modern person, which enables harmony with the surrounding world and with oneself, takes place effectively in the process of using game technologies. Their use makes it possible to include students in environmental education activities and acquiring certain experience of participation in the preservation and improvement of the environment, development of ecologically significant personal qualities, values, and thinking.
- ДокументЗастосування ігрових технологій навчання у процесі формування екологічної компетентності молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Коновал, Є.У роботі проаналізовано застосування ігрових технологій навчання у процесі формування екологічної компетентності молодших школярів. Ігрова діяльність – особлива сфера, в якій метою особистості є отримання задоволення від прояву своїх фізичних і духовних сил. Ігри покликані привертати нестійку увагу учня, даючи їй нове знання. Визначено, що ефективності досягнення результату формування екологічної компетентності учнів сприятимуть застосування ігрових технологій. Їх використання уможливлює включення їх в екологічну діяльність й набуття певного досвіду участі в справах збереження та покращення стану навколишнього середовища. The work analyzes the application of game learning technologies in the process of forming the environmental competence of younger schoolchildren. Game activity is a special sphere in which the goal of the individual is to get satisfaction from the manifestation of his physical and spiritual powers. Games are designed to attract the unstable attention of the student, giving her new knowledge. It was determined that the effectiveness of achieving the result of the formation of students' environmental competence will be facilitated by the use of game technologies. Their use makes it possible to include them in environmental activities and gain some experience of participation in the preservation and improvement of the environment.