Перегляд за Автор "Комишан, Т. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомплекс засобів професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Комишан, Т. О.У статті визначено поняття "комплекс засобів професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти". Виокремлено та теоретично обґрунтовано засоби навчання, комплексне використання яких у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти, що сприятиме підвищенню його ефективності. В статье определено понятие "комплекс средств профессиональной подготовки будущих социальных работников к работе по социальной адаптации детей младшего дошкольного возраста к условиям учреждения дошкольного образования". Выделены и теоретически обоснованы методы обучения, комплексное использование которых в процессе профессиональной подготовки будущих социальных работников к работе по социальной адаптации детей младшего дошкольного возраста к условиям учреждения дошкольного образования, что будет способствовать повышению его эффективности. The article defines the concept of « complex of means the professional training of future social workers to the work for the social adaptation of children of young preschool age to the conditions of the preschool». The means of education have been singled out and theoretically substantiated, the complex use of which in the process of professional training of future social workers to work on social adaptation of children of young preschool age to the conditions of preschool education institution will increase its efficiency.
- ДокументНОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Комишан, Т. О.У статті розглянуто, що обов᾽язковим первинним складником системи безперервної освіти є дошкільна освіта, яка, гармонійно поєднуючи сімейне та суспільне виховання, закладає основи соціокультурного становлення особистості. У вітчизняному правовому полі створено певну нормативну базу, що регулює різні аспекти проблеми дослідження, на яку слід спиратися в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до роботи з соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку в закладах дошкільної освіти. В статье рассмотрено, что обязательной первичной частью системы непрерывного образования является дошкольное образование, которое, гармонично сочетая семейное и общественное воспитание, закладывает основы социокультурного становления личности. В отечественном правовом поле создано определенную нормативную базу, регулирующую различные аспекты проблем исследования, на которую следует опираться в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к работе по социальной адаптации детей младшего дошкольного возраста в учреждениях дошкольного образования. The article considers that the mandatory primary part of the continuous education system is preschool education, which, combining family and community education, lays the foundations for socio-cultural formation of personality. The domestic legal field has created a certain regulatory framework governing various aspects of the research problems, which should be relied on in the process of professional training of future specialists in the social adaptation of preschool children in pre-school education institutions.