Перегляд за Автор "Ковальова, В. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Ковальова, В. В.У тезах обґрунтовано проблему організації виховної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах закладу дошкільної освіти. Основні напрями роботи вихователя логопедичної групи та її особливості встановлюють спеціальні умови навчання для дітей із порушеннями мовлення, що відрізняються від звичайного дитячого садка. Це передбачає використання специфічних методів навчання та виховання, а також особливу організацію роботи. Особливості проведення виховної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах закладу дошкільної освіти залежить від співпраці педагогічного колективу, а особливо від згуртованості та взаємодії між логопедом, психологом та вихователями групи. У логопедичній групі проводиться спеціально організоване навчання і виховання за планом, який охоплює всі напрями роботи з дітьми дошкільного віку. The thesis substantiates the problem of organizing educational work with children with speech disorders in the conditions of a preschool education institution. The main areas of work of the teacher of the speech therapy group and its features establish special learning conditions for children with speech disorders, which differ from a regular kindergarten. This involves the use of specific methods of education and upbringing, as well as a special organization of work. The specifics of educational work with children with speech disorders in the conditions of a preschool education institution depends on the cooperation of the teaching team, and especially on the cohesion and interaction between the speech therapist, psychologist and educators of the group. In the speech therapy group, specially organized training and education is carried out according to a plan that covers all areas of work with preschool children.
- ДокументФонетичні особливості шанхайського діалекту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-03-20) Ковальова, В. В.У статті розглянуто особливості шанхайськкого китайського діалекту – діалекту Ву, на якому розмовляють у місті Шанхай, одному з чотирьох муніципалітетів КНР . Він не є зрозумілим для носіїв будь-яких діалектів північнокита́йської групи, або кантонського, та будь-якими іншими китайськими мовами за межами Ву. Однак сучасний шанхайський діалект суттєво змінювався під впливом путунхуа та іншими китайськими мовами, такою як кантонська. Це відрізняє діалект на якому розмовляє молоде та старше покоління. В статье рассмотрены особенности шанхайськкого китайского диалекта – диалекта Ву, на котором говорят в городе Шанхай, одном из четырех муниципалитетов КНР. Он непонятен для носителей любых диалектов северокитайских групп, или кантонского, и любыми другими китайскими языках за пределами Ву. Однако современный шанхайский диалект существенно менялся под воздействием путунхуа и другими китайскими языками, такого как кантонский. Это отличает диалект на котором говорит молодое и старшее поколение. The article considers the peculiarities of the Shanghai Chinese dialect – the Wu dialect, which is spoken in Shanghai, one of the four municipalities of China. It is not intelligible to speakers of any dialects of the North Chinese group, or Cantonese, and any other Chinese languages outside Wu. However, modern Shanghai the dialect changed significantly under the influence of Putonghua and other Chinese languages, such as Cantonese. This distinguishes the dialect spoken by the younger and older generations.