Перегляд за Автор "Коваленко, Л. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПринципи і методи організації змішаного навчання в закладах вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Жерновникова, О. А.; Коваленко, О. А.; Коваленко, Л. М.У статті розглянуто провідні положення організації змішаного навчання в закладах вищої освіти. Проаналізовано основні онлайн платформи та цифрові засоби навчання, які сприяють упровадженню змішаного навчання в освітній процес вищої школи. Подано підходи до визначення поняття «змішане навчання». Схарактеризовано принципи і методи організації змішаного навчання в умовах університетського простору. В статье рассмотрены ведущие положения организации смешанного обучения в учреждениях высшего образования. Проанализированы основные онлайн платформы и цифровые методы обучения, которые способствуют внедрению смешанного обучения в образовательный процесс высшей школы. Поданы подходы к определению понятия «смешанное обучение». Охарактеризованы принципы и методы организации смешанного обучения в условиях университетского пространства. The article considers the principal provisions of blended learning management at higher educational establishments. The main on-line platforms as well as digital training tools contributing to blended learning introduction into high school’s educational process have been analyzed. The approaches to determining the «blended learning» notion have been offered. The principles and methods of blended learning management in the university conditions have been characterized.
- ДокументЄвропейські моделі неперервної освіти вчителів(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Коваленко, О. А.; Коваленко, Л. М.На сучасному етапі розвитку неперервної системи освіти дорослих в Україні та європейських країнах відбуваються зміни в змісті, формах і технологіях підвищення кваліфікації. Одним з критеріїв оцінки професійної діяльності вчителя є рівень його кваліфікації. Суспільству необхідний новий педагог –мобільний, здатний швидко і нестандартно мислити, оперативно реагувати на зміни в суспільстві, який може приймати самостійні рішення та нести за них відповідальність. На современном этапе развития непрерывной системы образования взрослых в Украине и европейских странах происходят изменения в содержании, формах и технологиях повышения квалификации. Одним из критериев оценки профессиональной деятельности учителя является уровень его квалификации. Обществу необходим новый педагог – мобильный, способен быстро и нестандартно мыслить, оперативно реагировать на изменения в обществе, который может принимать самостоятельные решения и нести за них ответственность. At the present stage of development of the continuous system of adult education in Ukraine and European countries there are changes in the content, forms and technologies of advanced training. One of the criteria for assessing the professional activity of a teacher is the level of his qualification. Society needs a new teacher - mobile, able to think quickly and unconventionally, respond quickly to changes in society, who can make independent decisions and be responsible for them.