Перегляд за Автор "Клокова, К."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEM ПРОЄКТ “РОЗУМНИЙ СОН”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Клокова, К.; Андрієвська, В.У статті розглянуто STEM-проєкт “Розумний сон”. Навчальна мета проєкту – актуалізація знань учнів про сон, його вплив на здоров'я людини та її продуктивність протягом доби; формування культури здорового сну. На уроках інформатики передбачено опанування учнями функціоналу мобільних додатків для дослідження сну, зокрема, мобільних додатків для iOS (Pillow) та Android (Sleep as Android: Цикл сну). Використання таких спеціалізованих додатків надає змоги також провести деталізований аналіз персональних даних сну на уроках математики (статистика про тривалість та якість сну подана у вигляді графіку). Зібрана інформація стає основою для врегулювання учнями власного сну і визначення найкомфортніших умов для його покращення (час, атмосфера, регулярність тощо). The article discusses the STEM project "Smart Sleep". The educational goal of the project is to update students' knowledge about sleep, its impact on human health and productivity during the day; formation of a culture of healthy sleep. In informatics lessons, students are expected to master the functionality of mobile applications for sleep research, in particular, mobile applications for iOS (Pillow) and Android (Sleep as Android: Sleep cycle). The use of such specialized applications also makes it possible to carry out a detailed analysis of personal sleep data in mathematics lessons (statistics on the duration and quality of sleep are presented in the form of a graph). The collected information becomes the basis for students to regulate their own sleep and determine the most comfortable conditions for its improvement (time, atmosphere, regularity, etc.).
- ДокументВикористання віртуальної машини в практичному навчанні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Клокова, К.; Шакуров, Є.В статті розглянуто застосування віртуальних машин в освітній галузі. Використання віртуальних машин у педагогічній освіті дає змогу значно дозволяє розширити зміст завдань, їх якість та можливості для реалізації. The article considers the use of virtual machines in the educational field. The use of virtual machines in pedagogical education allows to significantly expand the content of tasks, their quality and possibilities for implementation.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ МАШИНИ В ПРАКТИЧНОМУ НАВЧАННІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Клокова, К.; Шакуров, Є.У статті виокремлено та проаналізовано значення використання віртуальної машини в практичному навчанні для підготовки майбутніх спеціалістів в сфері інформатики. Пояснюється концепція віртуалізації та віртуальних машин, їх призначення, цілі використання у навчальній роботі. У цій роботі пропонується приклад використання віртуалізації для навчальної діяльності здобувачів знань. Метою статті є дослідження можливості використання віртуалізації в практичному навчанні. Наведено приклади доступних та функціональних віртуальних машин, за допомогою яких можна проводити практичне навчання здобувачів знань. The article highlights and analyzes the importance of using a virtual machine in practical training for the training of future specialists in the field of informatics. This work explains the concept of virtualization and virtual machines, their purpose, purposes of use in educational work. This work offers an example of the use of virtualization for the educational activity of knowledge seekers. The purpose of this article is to study the possibility of using virtualization in practical training. Examples of available and functional virtual machines are given, with the help of which practical training of knowledge seekers can be carried out.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ НОЧІВЕЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ГОРОБЦЯ ПОЛЬОВОГО (PASSER MONTANUS) ТА ГОРОБЦЯ ХАТНЬОГО (PASSER DOMESTICUS) В УМОВАХ СЕЛИЩА КОЗЕЛЬЩИНА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Клокова, К.У статті розглянуто особливості ночівельної поведінки горобця польового та горобця хатнього в селищі Козельщина Полтавської області. Для вивчення особливостей ночівельної поведінки горобця польового та горобця хатнього в селищі Козельщина використовувалися методи спостереження та польових записів. Спостереження проводилися протягом осені, зими та весни 2023-2024 року в різних частинах селища, а також в околицях. Наведено фактори, які впливають на ночівельну поведінку горобців польових та хатніх в селищі Козельщина. The article examines the features of nocturnal behavior of field sparrows and house sparrows in the village of Kozelshchyna, Poltava region. Methods of observation and field recordings were used to study the peculiarities of nocturnal behavior of field sparrows and house sparrows in the village of Kozelshchyna. Observations were carried out during the fall, winter and spring of 2023-2024 in different parts of the village, as well as in the surrounding area. Factors affecting the nocturnal behavior of field and house sparrows in the village of Kozelshchyna are given.