Перегляд за Автор "Клад’єва, А. А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументИспользование пословиц и поговорок в заголовках СМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-15) Клад’єва, А. А.Автором было исследовано заголовки современных материалов русскоязычных СМИ, полученные методом сплошной выборки. Заголовок предваряет текст, несет в себе указание на тему текста, авторскую идею, оценку, позицию. Он занимает стилистически сильное положение в структуре медиатекстов, эффективность его воздействия на читателя достигается только в том случае, когда включается воображение реципиента, актуализируются его культурные знания. Автором було досліджено заголовки сучасних матеріалів російськомовних ЗМІ, отримані методом плоскої виборки. Заголовок передує тексту, несе в собі вказівку на тему тексту, авторську ідею, оцінку, позицію. Він займає стилістично сильне положення в структурі медіатекстів, ефективність його впливу на читача досягається лише у тому випадку, коли включається уява реципієнта, що актуалізуються його культурні знання. The author studied the headlines of modern materials of the Russian-language media, obtained by the method of continuous sampling. The title precedes the text and indicates the topic of the text, the author's idea, evaluation and position. It has a strong stylistic position in the structure of media texts, and its effectiveness on the reader is achieved only when the recipient's imagination is activated and his or her cultural knowledge is actualised.