Перегляд за Автор "Качан, О. С."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗВИТОК УСНОГО МОВЛЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ У ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Качан, О. С.В статті відображено важливе питання формування та розвитку усного мовлення загального навчання й виховання дошкільників з порушенням слухової функції. Відзначається, що ефективність роботи з розвитку усного мовлення дітей з вадами слуху, напряму залежить від кількох чинників: стану слухової функції дитини; компенсаторних можливостей дитини; часу початку цілеспрямованої педагогічної роботи; методів та способів навчання. дитини. Було обговорено актуальне питання часу початку сурдопедагогічної роботи. Робота над усним мовленням на заняттях з формування елементарних математичних уявлень обов’язково повинна бути систематичною й містити в собі використання різних методів й способів навчання: наочних (підбір певного дидактичного матеріалу до теми заняття), словесних (пояснення педагога, вказівка та ін.), практичних ( вправи, завдання практичного змісту). Особливу роль в розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку відіграє дидактична гра. Формування усного мовлення у дітей з вадами слуху є складним процесом, одним із ефективних засобів розвитку якого є проведення занять з формування елементарних математичних уявлень. В статье освещается важный вопрос формирования и развития устной речи общего обучения и воспитания дошкольников с нарушением слуховой функции. Отмечается, что эффективность работы по развитию устной речи детей с недостатками слуха, напрямую зависит от нескольких факторов: состояния слуховой функции ребенка; компенсаторных возможностей ребенка; времени начала целенаправленной педагогической работы; методов и способов обучения. ребенка. Был обсужден актуальный вопрос о времени начала сурдопедагогической работы. Работа над устной речью на занятиях по формированию элементарных математических представлений обязательно должна быть систематической и содержать в себе использование различных методов и способов обучения: наглядных (подбор определенного дидактического материала к теме занятия), словесных (объяснение педагога, указание и др.), практических (упражнения, задачи практического содержания). Особую роль в развитии речи детей старшего дошкольного возраста играет дидактическая игра. Формирование устной речи у детей с недостатками слуха является сложным процессом, одним из эффективных средств развития которого является проведение занятий по формированию элементарных математических представлений.