Перегляд за Автор "Качанов, І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАДАЧІ З ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ 10-11 КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Пономарьова, Н.; Качанов, І.Стаття присвячена актуальній проблемі формування фінансової грамотності школярів через реалізацію наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» шкільного курсу інформатики (10-11 класи). Проаналізовано задачі з основ фінансової грамотності зі шкільних підручників інформатики. Встановлено необхідність оновлення навчально-методичного забезпечення шкільного курсу інформатики щодо формування фінансової грамотності школярів. The article is devoted to the actual problem of the formation of financial literacy of students through the implementation of the cross-cutting content line "Entrepreneurship and financial literacy" of the school computer science course (grades 10-11). Problems on the basics of financial literacy from school computer science textbooks were analysed. The need to update the educational and methodological support of the school course of computer science regarding the formation of financial literacy of students has been established.
- ДокументНАВЧАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Качанов, І.; Пономарьова, Н.У статті досліджено навчання фінансової грамотності на уроках інформатики. Включення до навчання інформатики таких практичних завдань, як розробка бюджету, інвестиційних стратегій або аналіз фінансових ризиків, допомагає учням зрозуміти та оцінити власні фінансові можливості та приймати обґрунтовані рішення. Навчання про етичне та відповідальне фінансове поведінку є важливою складовою фінансової грамотності, яку також можна включити у вивчення на уроках інформатики. Проаналізовані підходи допоможуть інноваційно оновити зміст, форми та методи навчання інформатики для сприяння розвитку фінансової грамотності учнів. The article examines the teaching of financial literacy in computer science classes. Incorporating practical tasks such as budgeting, investment strategies, or financial risk analysis into computer science education helps students understand and evaluate their own financial capabilities and make informed decisions. Learning about ethical and responsible financial behavior is an important component of financial literacy that can also be included in computer science classes. The analyzed approaches will help to innovatively update the content, forms and methods of teaching computer science to promote the development of students' financial literacy.
- ДокументФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЯК МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Качанов, І.; Пономарьова, Н.У статті розглянуто формування фінансової грамотності школярів у навчанні інформатики, що забезпечує впровадження відповідної наскрізної змістової лінії – «Підприємливість та фінансова грамотність». Виділено напрями реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» у навчанні школярів. The article considers the formation of financial literacy of schoolchildren in the teaching of computer science, which ensures the implementation of the corresponding cross-curricular content line - "Entrepreneurship and financial literacy". The directions of implementation of the cross-curricular content line "Entrepreneurship and financial literacy" in the teaching of schoolchildren are highlighted.