Перегляд за Автор "Карпенко, С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ НЕРІВНОСТЕЙ В КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Карпенко, С.; Кафтанова, О.Стаття присвячена дослідженню методики застосування диференційованого підходу до вивчення нерівностей в курсі алгебри та початків аналізу профільного рівня. Розкрито сутність та переваги диференційованого навчання, описано методи його реалізації, проаналізовано результати дослідження ефективності застосування диференційованого підходу до вивчення нерівностей. The article is devoted to the study of the methodology of applying a differentiated approach to the study of inequalities in the course of algebra and the beginnings of profile level analysis. The essence and advantages of differentiated education are revealed, the methods of its implementation are described, and the results of research on the effectiveness of the application of a differentiated approach to the study of inequalities are analyzed.
- ДокументЄвропейська система початкової освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Карпенко, С.У статті розглянуто європейську систему початкової освіти. Зміст початкової освіти в країнах ЄС та Великобританії орієнтовано на навчання учнів основам грамотності. Базові вміння розглядаються у ширшому діапазоні, вони включають мотиваційні, соціальні й особистісні характеристики. Визначено, що дослідження процесів, що відбуваються в освіті країн ЄС, вивчення та узагальнення їх досвіду реформ, загальноєвропейських тенденцій в освітній сфері є важливим для подальшого розвитку та реформування системи освіти України. The article examines the European system of primary education. The content of primary education in the EU and Great Britain is focused on teaching students the basics of literacy. Basic skills are considered in a broader range, they include motivational, social and personal characteristics. It was determined that the study of the processes taking place in the education of the EU countries, the study and generalization of their experience of reforms, pan-European trends in the field of education is important for the further development and reform of the education system of Ukraine.