Перегляд за Автор "Капінос, І. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодика вивчення ієрогліфіки, запам’ятовування та аналітичні здібності людини(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Сергеєв, М. Г.; Капінос, І. О.; Мажара, А. А.Автором було проаналізовано методику вивчення ієрогліфіки, запам’ятовування та аналітичні здібності людини. У випадку ієрогліфіки ми можемо запам’ятати десятки якщо не сотні ієрогліфів, і так само експотенційно кожен наступний ієрогліф буде даватися легше. Подалі мозок людини так само буде знаходити схожі елементи в різних випадках й навчиться аналізувати їх. Так ми бачимо чітку картину розвитку аналітичних можливостей у людини. А разом з ними, розвивається пам’ять. Автором были проанализировано методику изучения иероглифики, запоминания и аналитические способности человека. В случае иероглифики мы можем запомнить десятки если не сотни иероглифов, и так же экспотенционно каждый следующий иероглиф будет даваться легче. В дальнейшем мозг человека так же будет находить схожие элементы в разных случаях и научится анализировать их. Так мы видим четкую картину развития аналитических возможностей у человека. А вместе с ними, развивается память. The author analyzed the methods of studying hieroglyphics, memorization and analytical abilities of man. In the case of hieroglyphics, we can memorize dozens if not hundreds of hieroglyphs, and just as expotentially each successive character will be easier to learn. Later, human brain will also find similar elements in different cases and learn to analyse them. So we see a clear picture of development of analytical abilities of a man. And along with them, memory develops.
- ДокументЧАС І ПРОСТІР ЯК СЕМІОТИЧНА КАТЕГОРІЯ В КОРОТКИХ ОПОВІДАННЯХ БРИЗА ДЕКСТЕРА ПЕНКЕЙКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Капінос, І. О.Кваліфікаційна робота присвячена вивченню часу і простору як семіотичній категорії в коротких оповіданнях Бриза Декстера Пенкейка. Розглянуто проблему визначення простору і часу в художньому тексті. Визначено, що простір і час є базовими формами пізнання, в межах яких існує буття речей, людей, явищ чи подій. Досліджено механізми вираження часопростору та їх семіотичний потенціал у творчості Бриза Декстера Пенкейка. Визначено, що простір хронотопу в оповіданнях Б. Д. Пенкейка є відображенням реального простору штату Вірджинія, який поставлений у зв’язок із часом. У хронотопі автора має місце злиття просторових і часових ознак в осмисленому і конкретному цілому. Час тут згущується, ущільнюється, стає художньо-зримим; простір втягується в рух часу, в сюжет його історій. Ознаки часу розкриваються в просторі, а простір осмислюється і вимірюється часом. Художній хронотоп у оповіданнях Б. Д. Пенкейка є перетином рядів часу і простору та виражає нерозривність часу й простору, тобто тлумачить час як четвертий вимір простору. The qualification work is devoted to the study of time and space as a semiotic category in the short stories of Breeze Dexter Pancake. The problem of defining space and time in an artistic text is considered. It was determined that space and time are the basic forms of knowledge within which the existence of things, people, phenomena or events exists. Mechanisms of spacetime expression and their semiotic potential in the work of Breeze Dexter Pancake were studied. It was determined that the space of the chronotope in the stories of B. D. Pancake is a reflection of the real space of the state of Virginia, which is put in relation to time. In the author's chronotope there is a fusion of spatial and temporal features in a meaningful and concrete whole. Time here thickens, condenses, becomes artistically visible; space is involved in the movement of time, in the plot of its stories. The signs of time are revealed in space, and space is understood and measured by time. Artistic chronotope in the stories of B. D. A Pancake is an intersection of the series of time and space and expresses the inseparability of time and space, that is, it interprets time as the fourth dimension of space.