Перегляд за Автор "Калугіна, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИДИ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Пономарьова, Н.; Калугіна, О.Цифровізація освіти є необхідною умовою її прогресу відповідно до сучасних тенденцій розвитку суспільства, а одним із напрямів цифровізації є активне використання цифрових освітніх ресурсів. Стаття присвячена дослідженню місця цифрових освітніх ресурсів у навчанні інформатики. Окреслено особливості відбору цифрових освітніх ресурсів до навчання інформатики в закладах професійно-технічної освіти. Digitalization of education is a prerequisite for its progress in accordance with modern trends in the development of society, and one of the areas of digitalization is the active use of digital educational resources. The article is devoted to the study of the place of digital educational resources in teaching computer science. The features of the selection of digital educational resources for teaching computer science in vocational education institutions are outlined.
- ДокументНОВАЦІЇ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Калугіна, О.; Пономарьова, Н.У публікації досліджено навчання інформатики здобувачів фахової передвищої освіти. Теоретичний компонент курсу інформатики у закладах фахової передвищої освіти спрямований на розвиток інформаційної культури здобувачів освіти, умінь аналізу та формалізації завдань, а також ознайомлення з ключовими концепціями, такими як інформатизація, повідомлення, властивості інформації, інформаційні процеси, алгоритми, виконавці алгоритмів, структури алгоритмів, величини та типи величин тощо. Аналіз наявного практичного досвіду навчання інформатики в закладах фахової передвищої освіти засвідчує доцільність використання низки інновацій у методах та технологіях навчання. Так, наприклад, ігрові технології на заняття з інформатики роблять освітній процес суттєво більш ефективним та цікавим для здобувачів освіти. Ігри можуть бути: навчальні, пізнавальні, тренувальні, виховні, творчі та розвиваючи. The publication examines the study of informatics for students of vocational pre-university education. The theoretical component of the informatics course in vocational higher education institutions is aimed at the development of information culture of students, the ability to analyze and formalize tasks, as well as familiarization with key concepts such as informatization, messages, properties of information, information processes, algorithms, algorithm performers, algorithm structures, magnitudes and types of magnitudes, etc. The analysis of the existing practical experience of teaching informatics in institutions of vocational pre-higher education proves the feasibility of using a number of innovations in teaching methods and technologies. For example, game technologies for computer science classes make the educational process significantly more effective and interesting for students. Games can be: educational, cognitive, training, educational, creative and developing.