Перегляд за Автор "Злоткіна, А. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ У ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Злоткіна, А. С.У кваліфікаційній роботі розглядається проблема реалізації принципу наступності у вивченні шкільного курсу математики. Принцип наступності передбачає логічну послідовність у викладі навчального матеріалу, забезпечення єдності та цілісності шкільного курсу математики, а також зв'язку між окремими розділами та темами. У роботі обґрунтовується важливість реалізації принципу наступності у процесі навчання математики. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури виділяються основні шляхи реалізації цього принципу. The qualification paper examines the problem of implementing the principle of continuity in the study of the school mathematics course. The principle of continuity provides a logical sequence in the presentation of educational material, ensuring the unity and integrity of the school mathematics course, as well as the connection between individual sections and topics. The paper substantiates the importance of implementing the principle of continuity in the process of teaching mathematics. Based on the analysis of psychological and pedagogical literature, the main ways of implementing this principle are distinguished.
- ДокументУдосконалення соціально-психологічного клімату колективу організації як управлінська проблема(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Злоткіна, А. С.У роботі досліджено теоретичні та практичні напрацювання науковців із проблеми управління розвитком соціально-психологічного клімату колективу організації. Уточнено суть і структуру соціально-психологічного клімату, його функції, засоби управлінського впливу на стан соціально-психологічного клімату в колективі, упорядковано діагностичний інструментарій вимірювання управлінської діяльності з його розвитку. Розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення означеного аспекту управління. The paper examines the theoretical and practical work of scientists on the problem of managing the development of the socio-psychological climate of the organization's collective. The essence and structure of the social-psychological climate, its functions, the means of managerial influence on the state of the social-psychological climate in the team have been clarified, and the diagnostic toolkit for measuring managerial activity on its development has been organized. A comprehensive and targeted program for improving this aspect of management has been developed.