Перегляд за Автор "Заможська, Г. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБіомоніторинг антропогенних екосистем на забруднення інсектицидами на прикладі агроценозів Харківської області(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Заможська, Г. Ю.Мета дослідження: біоіндикація складових антропогенних екосистем на предмет забруднення інсектицидами за допомогою Bombyx mori L. Цель исследования: биоиндикация составляющих антропогенных экосистем на предмет загрязнения инсектицидами посредством Bombyx mori L. The purpose of the study: bioindication of components of anthropogenic ecosystems for contamination with insecticides using Bombyx mori L.
- ДокументФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ УЧНІВ ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Заможська, Г. Ю.У публікації досліджено формування міжособистісних стосунків учнів інклюзивних класів. Міжособистісне спілкування - необхідна умова життя людей, без нього неможливо повноцінно сформувати психічну функцію людини. Формування повноцінного спілкування особливо актуально для дітей з порушеннями розвитку. Зазначено, що велике значення для формування міжособистісних зв'язків учнів інклюзивних класів має співпраця вчителів з батьками учнів з обмеженими можливостями. Є потреба в необхідності розробки спеціального педагогічного забезпечення формування взаємодії школярів інклюзивного класу, зокрема, визначення та обґрунтування педагогічних умов, змісту і методів формування позитивних взаємин учнів з вадами зі здоровими ровесниками, розробки методичної підготовки вчителів до формування колективу інклюзивного класу, форм залучення до цієї роботи сімей. The publication examines the formation of interpersonal relationships of students in inclusive classes. Interpersonal communication is a necessary condition of people's life, without it it is impossible to fully form a person's mental function. The formation of full-fledged communication is especially relevant for children with developmental disorders. It is noted that cooperation between teachers and parents of students with disabilities is of great importance for the formation of interpersonal relationships of students of inclusive classes. There is a need for the development of special pedagogical support for the formation of the interaction of schoolchildren in an inclusive class, in particular, the definition and justification of pedagogical conditions, the content and methods of forming positive relationships of students with disabilities with healthy peers, the development of methodological training for teachers to form an inclusive class team, forms of involvement in this work families.