Перегляд за Автор "Зайцева, О."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ У МІЖНАРОДНОМУ КОНТЕКСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Зайцева, О.; Ващенко, Ю.; Жерновникова, О.У статті наведено основні принципи академічної доброчесності та забезпечення академічної доброчесності на міжнародному рівні. Академічна доброчесність є основою для розвитку якісної освіти та науки на міжнародному рівні. Її дотримання – це спільна відповідальність студентів, науковців, викладачів та керівництва навчальних закладів. Завдяки спільним зусиллям ми можемо створити атмосферу довіри та поваги, де чесність та інтелектуальна чесність стануть нормою поведінки. The article presents the main principles of academic integrity and ensuring academic integrity at the international level. Academic integrity is the basis for the development of quality education and science at the international level. Its observance is the joint responsibility of students, scientists, teachers and management of educational institutions. By working together, we can create an atmosphere of trust and respect where honesty and intellectual integrity become the norm.
- ДокументКВЕСТИ З ГЕОМЕТРІЇ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Зайцева, О.; Галяс, А.; Жерновникова, О.У статті розглянуто квести, що можуть стати потужним засобом активізації пізнавальної діяльності учнів в умовах змішаного навчання, яке поєднує традиційні та онлайн методи. Змішане навчання дозволяє інтегрувати традиційні методи викладання з сучасними технологіями, створюючи ефективне навчальне середовище, яке сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу і підвищенню мотивації учениць та учнів. Впровадження квестів з геометрії в процес змішаного навчання є ефективним засобом активізації пізнавальної діяльності учениць та учнів. Квести забезпечують інтерактивність, зацікавленість і глибше засвоєння навчального матеріалу. The article considers quests that can become a powerful means of activating students' cognitive activity in conditions of blended learning, which combines traditional and online methods. Blended learning allows you to integrate traditional teaching methods with modern technologies, creating an effective learning environment that contributes to a deeper assimilation of the material and increased motivation of students. The introduction of geometry quests into the blended learning process is an effective means of activating students' cognitive activity. Quests provide interactivity, interest and deeper assimilation of educational material.
- ДокументПРИКЛАДНІ ЗАДАЧІ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Шуленко, Е.; Зайцева, О.; Розвелієв, Ш.Стаття розкриває роль та значення прикладних задач у вивченні математики в школі. Автори описують класифікацію прикладних задач, методичні рекомендації щодо їх використання, а також наводять приклади задач з різних тем шкільного курсу. The article reveals the role and significance of applied problems in the study of mathematics at school. The authors describe the classification of applied problems, methodical recommendations for their use, and also give examples of problems from various topics of the school course.
- ДокументПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Зайцева, О.; Олефіренко, Н.У статті розглянуто впровадження дистанційної форми навчання в профільній школі, яке зумовлене тим, що з розвитком сучасних інформаційних технологій відкриваються нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу. Змінюється сама парадигма освіти, значна роль надається методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам. Зазначено, що дистанційні технології навчання можна розглядати як природний етап еволюції традиційної системи освіти від дошки з крейдою до електронної дошки й комп'ютерних навчальних систем, від книжкової бібліотеки до електронної, від звичайної аудиторії до віртуальної аудиторії. Ефективність дистанційного навчання заснована на тому, що ті, кого навчають, самі почувають необхідність подальшого навчання, а не піддаються тиску з боку. The article examines the implementation of distance learning in a specialized school, which is due to the fact that with the development of modern information technologies, new perspectives are opening up for increasing the efficiency of the educational process. The very paradigm of education is changing, a significant role is given to methods of active learning, self-education, distance education programs. It is noted that distance learning technologies can be considered as a natural stage of the evolution of the traditional education system from a chalkboard to an electronic board and computer learning systems, from a book library to an electronic one, from a regular classroom to a virtual classroom. The effectiveness of distance learning is based on the fact that those who are taught themselves feel the need for further education, and do not succumb to pressure from the outside.
- ДокументТип темпераменту та пам'ять(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-20) Зайцева, О.; Коц, В. П.; Коц, С. М.Визначено тип темпераменту та пам'ять. Определен тип темперамента и память.