Перегляд за Автор "Жерновников, М. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СТЕПЕНЕВОЇ ФУНКЦІЇ В КЛАСАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Жерновников, М. О.Наукова робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми вивчення степеневих функцій в курсі алгебри і початків аналізу. У роботі схарактеризовано основні питання проблеми вивчення степеневих функцій в курсі алгебри і початків аналізу, обґрунтовано теоретико-практичні основи вивчення степеневих функцій в курсі алгебри і початків аналізу, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть поняття «степенева функція»; розроблено методичну схему вивчення степеневих функцій в курсі алгебри і початків аналізу; запропоновану систему задач з проблеми вивчення степеневих функцій в курсі алгебри і початків аналізу; проаналізовано результати і зроблено висновки. Scientific work is a theoretical and experimental study of the problem of studying power functions in the course of algebra and the beginnings of analysis. The paper characterizes the main issues of the study of power functions in the course of algebra and the beginnings of analysis, substantiates the theoretical and practical foundations of the study of power functions in the course of algebra and the beginnings of analysis, in particular: analysis of literature on research; analyzed and defined the essence of the concept of "power function"; the methodical scheme of studying of power functions in a course of algebra and the beginnings of the analysis is developed; the proposed system of problems on the problem of studying power functions in the course of algebra and the beginnings of analysis; the results are analyzed and conclusions are made.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Штонда, О. Г.; Жерновников, М. О.В дослідженні розглянуто питання використання здоров'язберігаючих технологій на уроках математики для формування здорового способу життя учнів. The research examines the use of health-preserving technologies in mathematics lessons for the formation of a healthy lifestyle for students.