Перегляд за Автор "Жерновников, М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНО-ВІЗУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В КЛАСАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Штонда, О.; Жерновников, М.; Кузьменко, К.У статті описуються особливості застосування когнітивно-візуального підходу до навчання математики в класах з поглибленим вивченням математики. Автор аналізує психологічні характеристики учнів цих класів, які впливають на їхнє сприйняття та обробку інформації, а також описує методи та прийоми когнітивно-візуального навчання, які можуть бути ефективно використані для покращення розуміння математичних понять та принципів. The article describes the features of using a cognitive-visual approach to teaching mathematics in classes with in-depth study of mathematics. The author analyzes the psychological characteristics of the students of these classes, which affect their perception and processing of information, and also describes the methods and techniques of cognitive-visual learning that can be effectively used to improve the understanding of mathematical concepts and principles.