Перегляд за Автор "Желудько, Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток логічного мислення молодших школярів за допомогою інноваційних технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Желудько, Л.В статті розглянуто розвиток логічного мислення молодших школярів за допомогою інноваційних технологій. При використанні інноваційних технологій молодші школярі легше засвоюють навчальний матеріал і підвищують рівень власної логічної культури. Зараз велика кількість комп’ютерних програм спрямована на розвиток логічного мислення та легкого засвоєння знань, а комп’ютеризація початкової школи передбачає величезний технологічний прорив у сучасній системі освіти. The article considers the development of logical thinking of junior schoolchildren with the help of innovative technologies. When using innovative technologies, junior pupils learn the educational material and increase the level of their own logical culture. Now a large number of computer programs aimed at developing logical thinking and easy assimilation of knowledge, and the computerization of primary school involves a huge technological breakthrough in the modern education system.
- ДокументРозвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Желудько, Л.В статті проаналізовано розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики, на яких необхідно використовувати додаткові логічні завдання, що вимагають застосування набутих знань у нових умовах. Також доцільно добирати комплекс вправ з поступовим підвищенням рівня проблеми та використовувати наступні прийоми: висловлювання (справжні, хибні); прийом порівняння, виділення властивостей предметів; прийом порівняння, суттєві та несуттєві властивості; прийом класифікації; прийом узагальнення. The article analyzes the development of logical thinking of junior schoolchildren at mathematics lessons, where it is necessary to use additional logical tasks that require the application of acquired knowledge in new conditions. It is also advisable to select a set of exercises with a gradual increase level of the problem and use the following techniques: statements (true, false); the method of comparison, highlighting the properties of objects; method of comparison, essential and non-essential properties; method of classification; generalization technique.