Перегляд за Автор "Жданова, Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМІСЦЕ І РОЛЬ ЗАДАЧ ПРАКТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Жданова, Д.Найважливішим методом навчання математики є розв’язування задач. Задачі практичної спрямованості формують вміння застосовувати накопичені знання у практичній діяльності та повсякденному житті. В статті досліджується класифікація задач практичної спрямованості, їх зв’язок з навколишньою дійсністю. The most important way of learning mathematics is solving tasks. Practical tasks form the ability to use gathered knowledge in the practical scope and day-to-day life. The aim of the article is to explore the classification of math tasks of practical orientation and understand their bond to our life.
- ДокументПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Простакова, Ю.; Жданова, Д.У тезах розглянуто психолого-педагогічні умови, необхідні для формування математичної компетентності школярів та методи та технології формування математичної компетентності. The thesis considers the psychological and pedagogical conditions, which are necessary for the formation of mathematical competence of schoolchildren and methods and technologies for the formation of this mathematical competence.