Перегляд за Автор "Доценко, Д. Г."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КОМПОНЕНТА УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Доценко, Д. Г.У статті йдеться про формування управлінської компетентності викладача закладу вищої освіти. Зазначено, що духовно-інтелектуальний розвиток є складовою управлінської компетентності викладача закладу вищої освіти. The article describes the formation of managerial competence of a higher education institution`s teacher. It is noted that spiritual and intellectual development is a component of managerial competence of a teacher of higher education.
- ДокументКЛЮЧОВІ ТРЕНДИ ЗОВНІШНЬОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Доценко, Д. Г.На національному рівні зовнішнє забезпечення якості відіграє важливу роль. Забезпечення якості передбачає впровадження підходів, заснованих на оцінці ризику в різних країнах. Країни Європи створили власні національні зовнішні системи забезпечення якості і відкрили національні агенції з низкою завдань та обов’язків. At the national level, external quality assurance plays an important role. Quality assurance involves the implementation of risk-based approaches in different countries. European countries have set up their own national external quality assurance systems, and have set up national agencies with a number of tasks and responsibilities.
- ДокументФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЗВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Доценко, Д. Г.У роботі узагальнено теоретичні основи поняття управлінської компетентності, з’ясовано сутність, підходи, методи дослідження менеджменту в освіті. Визначено предмет, підходи, методи управлінської діяльності. Розкрито ключові поняття: управлінська компетентність, управління, адміністрування освіти, адміністрація, процес та деякі інші. Проаналізовано систему менеджменту ХНПУ імені Г. С. Сковороди, яка передбачає наявність визначеної політики, місії, візії, цінностей університету. Визначено переваги університету, а також ризики і загрози ефективності його діяльності. Окреслено модель управлінської діяльності у закладі вищої освіти. Організовано та проведено моніторингове дослідження щодо формування управлінської компетентності викладачів ЗВО. Дослідження мало обґрунтовані теоретичні засади та проводилось відповідно до п’яти логічно і змістовно взаємопов’язаних етапів. Розроблено пропозиції щодо удосконалення системи формування управлінської компетентності. Розроблено програму підвищення кваліфікації «Управлінська компетентність викладача ЗВО». У програмі визначено предмет вивчення, мету викладання, завдання вивчення та компетентності, які будуть сформовані, програмні результати навчання. The work summarizes the theoretical foundations of the concept of managerial competence, elucidates the essence, approaches, and methods of management research in education. The subject, approaches, methods of managerial activity are defined. Key concepts are revealed: managerial competence, management, education administration, administration, process and some others. The management system of H. S. Skovoroda KhNPU, which assumes the presence of a defined policy, mission, vision, and values of the university. The advantages of the university, as well as risks and threats to the effectiveness of its activities, are determined. The model of management activity in a higher education institution is outlined. A monitoring study was organized and conducted on the formation of managerial competence of teachers of higher education institutions. The research had well-founded theoretical foundations and was conducted in accordance with five logically and meaningfully interconnected stages. Proposals for improving the management competence formation system have been developed. A professional development program "Management Competence of a Higher Education Teacher" has been developed. The program defines the subject of study, the purpose of teaching, the task of study and competences that will be formed, program learning outcomes.