Перегляд за Автор "Доценко, C. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗастосування МS Excel для дослідження економіко-математичних задач(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. СПДФО Прокопенко Г. Є., 2010) Прокопенко, А. І.; Олійник, Т. О.; Бауріна, І. В.; Доценко, C. О.Методичні рекомендації містять короткі відомості про використання табличного процесора MS Excel для розв’язання задач з економічним змістом; приклади із докладним описом їх розв’язання; завдання для самостійної дослідницької роботи студентів. Методические рекомендации содержат краткие сведения об использовании табличного процессора MS Excel для решения задач с экономическим содержанием; примеры c подробным описанием их решения; задания для самостоятельной исследовательской работы студентов.Guidelines contain brief information about using the MS Excel spreadsheet processor to solve problems with economic content; examples with a detailed description of their solution; assignments for independent research work of students.
- ДокументТехнології дистанційного навчання: методологія створення та супроводу навчальних курсів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. «Мітра», 2019-08-30) Прокопенко, А. І.; Підчасов, Є. В.; Москаленко, В. В.; Доценко, C. О.; Лебедєва, В. В.У посібнику відображено методологію та базові підходи до застосування інформаційно-комунікаційних електронних технологій в організації дистанційного навчання. Надаються ключові вимоги, принципи, елементи й технології розробки, побудови та супроводу дистанційного навчального курсу (на прикладі платформи Moodle).Посібник спрямовано на широке коло користувачів системи дистанційного навчання: від викладачів до студентів.В пособии отражено методологию и базовые подходы к применению информационно-коммуникационных электронных технологий в организации дистанционного обучения. Предоставляются ключевые требования, принципы, элементы и технологии разработки, построения и сопровождения дистанционного учебного курса (на примере платформы Moodle) .Пособие направлено на широкий круг пользователей системы дистанционного обучения: от преподавателей к студентам. The manual reflects the methodology and basic approaches to the use of information and communication electronic technologies in the organization of distance learning. Key requirements, principles, elements and technologies for developing, building and maintaining a distance learning course (using the Moodle platform as an example) are provided. The manual is aimed at a wide range of users of distance learning systems: from teachers to students.