Перегляд за Автор "Дорожко, В. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Дорожко, В. В.У публікації досліджено маркетингові стратегії та інструменти в умовах воєнного стану в Україні. Під час воєнного стану в Україні основним завданням бізнесу є захист своїх працівників та клієнтів. Наведено маркетингові стратегії, які можуть бути актуальними для підприємств та маркетингові інструменти, які можуть бути доцільними у малому та середньому бізнесі під час воєнного стану в Україні. Зазначено, що використання маркетингових інструментів під час війни потребує особливого підходу та обережності. Необхідно забезпечити, щоб реклама та комунікації були чесними та не викликали подразливості серед аудиторії. Важливо дотримуватися етичних стандартів та уникати використання військових тем або пропаганди у рекламних кампаніях. The publication examines marketing strategies and tools under martial law in Ukraine. During the martial law in Ukraine, the main task of business is to protect its employees and customers. Marketing strategies that may be relevant for enterprises and marketing tools that may be appropriate for small and medium-sized businesses during martial law in Ukraine are given. It is noted that the use of marketing tools during war requires a special approach and caution. It is necessary to ensure that advertising and communications are honest and do not cause irritation among the audience. It is important to adhere to ethical standards and avoid using military themes or propaganda in advertising campaigns.