Перегляд за Автор "Донченко, Ю. О."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПозитивне ставлення до навчання у учнів початкових класів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Донченко, Ю. О.Діти – це майбутнє нашої країни і світу в цілому, тому саме навчання їх у школі є важливим аспектом їх формування. «Формування позитивного ставлення до навчання у учнів початкових класів» це тема магістерської роботи, яка розкриває сутність проблематичного ставлення сучасних дітей до навчання. В нашій роботі ми дослідили психолого-педагогічну літературу, з’ясували, які особливості дітей можуть зустрічатися на шляху у педагога та в практичній частині провели експеримент, який показав нам можливі шляхи вирішення даної проблеми. Сучасні діти дуже складні особистості і вони вимагають не аби якого до себе підходу, в цьому нам на допомогу і було застосовано анкетування, що дозволило дізнатися більш детально про типи дітей за сприйняттям інформації. Згідно цього наш експеримент взяв свій початок і відтворив повноцінну картину про застосування конкретних методів навчання на практиці, тобто на уроках в початкових класах. Результатом даного дослідження є те, що нам стало відомо, що підбір методів навчання повинен кожен раз відпрацьовуватись згідно з уроком і в особливості з темою уроку, і не можна рухатись по вивченій схемі, вчитель повинен постійно експериментувати, бути і актором і режисером для своїх маленьких здобувачів освіти і не на мить не втрачати їх увагу, для відтворення в дітях жаги до знань. Дети – это будущее нашей страны и мира в целом, поэтому именно обучение их в школе является важным аспектом их формирования. «Формирование положительного отношения к обучению у учащихся начальных классов» это тема магистерской работы, которая раскрывает сущность проблематичного отношения современных детей к обучению. В нашей работе мы исследовали психолого-педагогическую литературу, выяснили, какие особенности детей могут встречаться на пути у педагога и в практической части провели эксперимент, который показал возможные пути решения данной проблемы. Современные дети очень сложные личности и они требуют не только к себе подхода, в этом нам на помощь и было применено анкетирование, что позволило узнать более подробно о типах детей по восприятию информации. Согласно этому наш эксперимент взял свое начало и воспроизвел полноценную картину о применении конкретных методов обучения на практике, т.е. начальных классах. Результатом данного исследования является то, что нам стало известно, что подбор методов обучения должен каждый раз отрабатываться согласно уроку и особенно с темой урока, и нельзя двигаться по изученной схеме, учитель должен постоянно экспериментировать, быть и актером и режиссером для своих маленьких соискателей образования и не на миг не терять их внимание, для воспроизведения в детях жажды знаний. Children are the future of our country and the world as a whole, so teaching them at school is an important aspect of their formation. "Forming a positive attitude to learning from primary school students" is a theme of master's work that reveals the essence of the problematic attitude of modern children to learning. In our work, we studied the psychological and pedagogical literature, found out what features of children can meet on the way from the teacher and in the practical part conducted an experiment that showed us possible ways to solve this problem. Modern children are very complex personalities and they require not what approach to themselves, in this we were helped and questionnaires were applied, which made it possible to learn more about the types of children by perception of information. According to this, our experiment originated and recreated a full-fledged picture of the use of specific teaching methods in practice, that is, in lessons in elementary classes. The result of this study is that we became aware that the selection of teaching methods should be worked out every time according to the lesson and especially with the topic of the lesson, and it is impossible to move on the learned scheme, the teacher must constantly experiment, be both an actor and a director for their young students and not for a moment not lose their attention, to reproduce in children the thirst for knowledge.