Перегляд за Автор "Дао, Чжиці"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ СІНОЦЕНТРИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Дао, ЧжиціУ статті досліджено викладання сіноцентричного світогляду в образотворчому мистецтві, що передбачає передачу культурних, історичних і філософських перспектив, які історично домінували в китайському суспільстві, а також в суспільствах країн, що історично підпадали під ареол впливу Китаю. Визначено, що Китай є різноманітним і багатокультурним суспільством із кількома етнічними групами та регіональними мистецькими традиціями. Викладання сіноцентричного світогляду не повинно ігнорувати внески культур меншин у китайське образотворче мистецтво, а також не повинно надавати суттєвого значення унікальній «китайській» художній ідентичності. Включення цих особливостей у викладання сіноцентричного світогляду в образотворчому мистецтві допоможе студентам розвинути тонке розуміння китайської культурної спадщини та її значення в ширшому контексті світової історії мистецтва. The article examines the teaching of a Sinocentric worldview in the visual arts, which involves the transmission of cultural, historical and philosophical perspectives that have historically dominated Chinese society, as well as in the societies of countries that have historically come under the influence of China. China has been identified as a diverse and multicultural society with several ethnic groups and regional artistic traditions. Teaching a Sinocentric worldview should not ignore the contributions of minority cultures to Chinese visual arts, nor should it place significant importance on a unique "Chinese" artistic identity. Incorporating these features into the teaching of a Sinocentric worldview in the visual arts will help students develop a nuanced understanding of Chinese cultural heritage and its significance in the broader context of world art history.