Перегляд за Автор "Давіденко, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості розробки дидактичних матеріалів для навчання школярів основ програмування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Давіденко, А.В статті розглянуто розробку дидактичних матеріалів у навчанні школярів основ програмування. При розробці важливим є створення цікавих, пізнавальних, проблемних матеріалів, вони мають застосовуватися комплексно, з урахуванням їх характеристик та дидактичних можливостей. The article deals with the development of didactic materials in teaching students the basics of programming. When developing it is important to create interesting, cognitive, problematic materials, they should be be applied comprehensively, taking into account their characteristics and didactic possibilities.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Давіденко, А.; Андрієвська, В.У статті висвітлено теоретичні основи розробки дидактичних матеріалів для навчання школярів основ програмування. Уточнено критерії, що враховуються при розробці цифрових дидактичних матеріалів: актуальність; відповідність; доступність; інформативність; сучасність. Розкрито специфіку, яку необхідно враховувати при розробці дидактичних матеріалів для навчання школярів основ програмування, а саме — орієнтація на формування метапредметних ІКТ-умінь школярів. The article highlights the theoretical foundations of the development of didactic materials for teaching schoolchildren the basics of programming. The criteria taken into account in the development of digital didactic materials have been specified: relevance; conformity; accessibility; informativeness; modernity. The specifics that must be taken into account when developing didactic materials for teaching schoolchildren the basics of programming are shown, namely, focusing on the formation of meta-subject ICT skills of schoolchildren when working with digital didactic material.