Перегляд за Автор "Гуріна, С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Гуріна, С.У публікації розглянуто особливості формування учнівського колективу молодших школярів. Учнівський колектив – це група дітей, між якими існує взаємозв’язок і відносини. Характерними рисами учнівського колективу є наявність спільної навчальної мети, діяльність, спрямована на її досягнення. Зазначено, що проблема формування учнівського колективу є актуальною не тільки у класі чи школі, а і в суспільстві в цілому. Саме тому використання вчителем початкових класів методик виявлення взаємостосунків в класі є очевидним. The publication examines the peculiarities of the formation of the student body of junior high school students. The student body is a group of children between whom there is a mutual connection and relationship. Characteristic features of the student body are the presence of a common educational goal, activities aimed at its achievement. It is noted that the problem of student team formation is relevant not only in the classroom or school, but also in society as a whole. That is why the use of methods for identifying relationships in the classroom by a primary school teacher is obvious.
- ДокументСУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гуріна, С.; Смолянюк, Н.У публікації досліджено здоров’язбереження молодого покоління. Здоров’язбережувальні технології навчають дітей жити без конфліктів, укріплювати, зберігати своє і цінити чуже здоров’я, прищеплюють дітям принципи здорового способу життя, посилюють мотивацію до навчання. До таких технологій у початковій школі належать технології збереження та стимулювання здоров’я, технології навчання здоровому способу життя та корекційні технології. Застосування на практиці вчителем початкової школи сучасних технологій здоров’язбережування підвищить результативність освітнього процесу, в першу чергу через формування ціннісних орієнтацій, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я учнів. The publication examines the health care of the young generation. Health-saving technologies teach children to live without conflicts, strengthen, preserve their own and value others' health, instill in children the principles of a healthy lifestyle, and strengthen motivation to study. Such technologies in elementary school include technologies for preserving and promoting health, technologies for teaching healthy lifestyles, and corrective technologies. The practical application of modern health care technologies by primary school teachers will increase the effectiveness of the educational process, primarily through the formation of value orientations aimed at preserving and strengthening the health of students.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Смолянюк, Н.; Гуріна, С.У тезах окреслено актуальність інклюзивної освіти; обґрунтовано необхідність використання інноваційних технологій у освітньому процесі з дітьми, що мають ООП; схарактеризовано технології, що можуть бути використані вчителем початкової школи у практиці. The theses outlines the relevance of inclusive education; the necessity of using innovative technologies in the educational process with children with SEN is substantiated; technologies that can be used by primary school teachers in practice are characterized.