Перегляд за Автор "Гурок, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОНЛАЙН РЕСУРСИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ STEАM ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гурок, М.; Андрієвська, В.У публікації проаналізовано онлайн ресурси, які надають віртуальний інструментарій для проведення реальних експериментів, візуалізації та опрацювання їх результатів для підтримки STEАM освіти: “SimPop”, “Physics Simulations”, “PhET”, “The Scale of the Universe”, “Dinosaurpictures”, “Solar System Scope”, “Elements.wlonk.com”, “BioDigital.com”, “The Math Learning Center”, “Gizmos”. The publication analyzes online resources that provide a virtual toolkit for conducting real experiments, visualizing and processing their results to support STEAM education: "SimPop", "Physics Simulations", "PhET", "The Scale of the Universe", "Dinosaurpictures", “Solar System Scope”, “Elements.wlonk.com”, “BioDigital.com”, “The Math Learning Center”, “Gizmos”.
- ДокументІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Шакуров, Є.; Гурок, М.Інтерактивні вправи - ефективні засоби заохочення до навчання та покращення розумової діяльності дітей молодшого шкільного віку. Інтерактивні вправи у вигляді загадок, ігор, цікавих завдань є невід’ємною складовою для насиченого та пізнавального уроку інформатики, а їх яскраве та зручне подання, допомагає вчителю на етапах повторення, вивчення та закріплення знань учнями. Interactive exercises are effective means of encouraging learning and improving the mental activity of children of primary school age. Interactive exercises in the form of riddles, games, and interesting tasks are an integral part of a rich and informative computer science lesson, and their bright and convenient presentation helps the teacher at the stages of repetition, study and consolidation of knowledge by students.