Перегляд за Автор "Голенков, А. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив занять спортом на інтелектуальний розвиток спортсменів(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; Асоціація російськомовних вчених штату Масачусетс, м. Бостон, США, 2019) Голенков, А. А.; Гонтар, А. С.Обґрунтовано думку про те, що у процесі занять спортом тренер і спортсмен повинні прагнути не до однобічного розвитку, а до гармонії розуму, душі і тіла. Історичним прикладом переваг такого підходу до виховання є перемога Афін над Спартою. Перші надавали перевагу гармонії розвитку, другі надавали перевагу лише тілесному розвитку. Обосновано мнение о том, что в процессе занятий спортом тренер и спортсмен должны стремиться не к одностороннему развитию, а к гармонии разума, души и тела. Историческим примером преимуществ такого подхода к воспитанию является победа Афин над Спартой. Первые предпочитали гармонию развития, вторые предпочитали только телесное развитие. The opinion is substantiated that in the process of playing sports a coach and an athlete should strive not for one-sided development, but for harmony of mind, soul and body. A historical example of the benefits of this parenting approach is the victory of Athens over Sparta. The former preferred the harmony of development, the latter preferred only bodily development.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Голенков, А. А.У статті розглянуто застосування анімаційної дозвіллєвої діяльності у фізичному вихованні, яке сприяє збереженню та покращенню фізичного, психічного та соціального благополуччя учнів через розваги, релаксацію та активний відпочинок. Анімаційна дозвіллєва діяльність у фізичному вихованні допомагає учням розслабитися, відновити енергію та зберегти баланс між фізичним та психічним станом. Вона також сприяє формуванню позитивних поглядів на здоровий спосіб життя та розвиває в учнів навички для активного проведення вільного часу. The article examines the application of animated leisure activities in physical education, which contributes to the preservation and improvement of the physical, mental and social well-being of students through entertainment, relaxation and active recreation. Animated leisure activities in physical education help students to relax, restore energy and maintain a balance between physical and mental state. It also promotes the formation of positive views on a healthy lifestyle and develops students' skills for active leisure time.