Перегляд за Автор "Говорова, Т. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSOFT SKILLS СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Глейзер, Н. В.; Говорова, Т. С.; Слинченко, В. І.Наведено визначення м’яких навичок, що надаються у вітчизняній та зарубіжній літературі; сформульовано класифікацію soft skills за чотирма основними напрямами; проведено аналіз soft skills, необхідних для сучасного педагога у відповідності до наведеної класифікації.The different definitions of term «soft skills» was reviewed. Classification of soft skills competences was formulated in a four basics categories: communication skills, leaderships skills, self-management skills, effective thinking skills. It was analyzed, what competences is important for effective work and professional growth of modern teacher.
- ДокументМетодичний посібник з геометричної оптики для студентів фізико-математичного факультету(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Говорова, Т. С.В роботі проаналізовано стан методичного забезпечення вивчення розділу «Геометрична оптика» та створення методичного посібника з геометричної оптики для студентів фізико-математичного факультету. Визначено особливості організації самостійної роботи студентів у ВНЗ; досліджено теоретичні основи розробки методичного забезпечення навчального процесу; вивчено та систематизовано теоретичний та методичний матеріал з розв’язування задач розділу «Геометрична оптика» для створення методичного посібника для вивчення геометричної оптики студентами фізико-математичного факультету. Практичне значення роботи полягає у тому, що матеріали можуть бути використаними в процесі вивчення розділу «Геометрична оптика». The paper analyzes the state of methodological support for the study of the section "Geometrical optics" and the creation of a tutorial on geometrical optics for students of the Faculty of Physics and Mathematics. The features of independent work organization of students in higher educational institutions have been determined; the theoretical foundations for developing methodological support of the educational process have been investigated; the theoretical and methodological material for solving problems of the section "Geometrical optics" for developing the methodological textbook for the study of geometrical optics for students of the physics and mathematics faculty has been studied and systematized. The practical value of the work is that the materials can be used in the process of studying the section "Geometrical optics".