Перегляд за Автор "Глушич, В. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНФОГРАФІКИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Глушич, В. В.; Білоусова, Л. І.В статті відображена тема використання інфографіки у навчальному процесі. Інфографіка є одним із методів візуалізації інформації. Інфографіка визначається як графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації. Інфографіка – це різноманітні карти, таблиці, діаграми (лінійні, стрічкові, стовпчикові, кругові, фігурні), схеми, креслення, картограми, картосхеми. Це стислий інформаційний матеріал, який ілюструє текстову інформацію, що містить заголовок, підпис, посилання на джерело інформації. Характерною особливістю інфографіки є компактність подання, як правило, значного обсягу інформації, а також виразність, зовнішня привабливість, оскільки важливим завданням інфографіки є привернути до себе увагу, викликати інтерес, змотивувати того, хто її побачив, вникнути в суть лаконічно відображеної інформації, осмислити її, запам’ятати. В освітньому процесі інфографіка може відігравати роль наочного дидактичного засобу, який застосовуєтся у процесі викладу нового матеріалу і є одним із продуктивних напрямів підвищення ефективності навчального процесу. В статье отражена тема использования инфографики в учебном процессе. Инфографика является одним из методов визуализации информации. Инфографика определяется как графическое визуальное представление информации, данных или знаний, предназначенных для быстрого и чёткого отображения комплексной информации. Инфографика - это разнообразные карты, таблицы, диаграммы (линейные, ленточные, колонкообразные, круговые, фигурные), схемы, чертежи, картограммы, картосхемы. Это краткий информационный материал, иллюстрирующий текстовую информацию, содержащую заголовок, подпись, ссылка на источник информации. Характерной особенностью инфографики является компактность представления, как правило, значительного объёма информации, а также выразительность, внешняя привлекательность, поскольку важной задачей инфографики является привлечь к себе внимание, вызвать интерес, мотивировать того, кто её увидел, вникнуть в суть лаконично отражённой информации, осмыслить её, запомнить. В образовательном процессе инфографика может играть роль наглядного дидактического средства, который применяется в процессе изложения нового материала и является одним из продуктивных направлений повышения эффективности учебного процесса.
- ДокументЗадачі з основ програмування в шкільних підручниках інформатики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Глушич, В. В.В статті розглянуто особливості задач з основ програмування, наведених у шкільних підручниках з інформатики, проведено їх порівняльний аналіз. Надано методичні рекомендації щодо успішного навчання школярів основам програмування. В статье рассмотрены особенности задач по основам программирования, приведенных в школьных учебниках по информатике, проведен их сравнительный анализ. Даны методические рекомендации по успешной учебы школьников основам программирования. The article discusses the features of tasks on the basics of programming given in school textbooks on computer science, their comparative analysis is carried out. The methodical recommendations for successful schoolchildren learning the basics of programming are given.
- ДокументМетодичні рекомендації до вивчення курсу "Шкільний курс української літератури та методика викладання" для студентів-філологів напряму підготовки "Українська мова та література"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Глушич, В. В.Методичні рекомендації розроблені для студентів українського мовно-літературного факультету імені Г. Ф. Квітки-Основ’яненка Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди (напрям підготовки 014 Середня освіта (Українська мова і література) відповідно до навчальної програми та завдань її вивчення. Методические рекомендации разработаны для студентов украинского языково-литературного факультета имени Г. Ф. Квитки-Основьяненко Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды (направление подготовки 014 Среднее образование (Русский язык и литература) обучающей программы и задач ее изучения. Methodological recommendations were developed for students of Ukrainian language and literature faculty named after G. F. Kvitka-Osnovyanenko Kharkiv National Pedagogical University named after G. S. Skovoroda (training direction 014 Secondary education (Russian language and literature) training program and tasks of its study.