Перегляд за Автор "Галяс, А."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКАДЕМІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Галяс, А.; Рой, О.; Жерновникова, О.У статті розглянуто академічну відповідальність – це відповідальність, яку понесуть здобувачі освіти та працівники закладу освіти за порушення прав академічної доброчесності. Наведено перелік видів академічної відповідальності для здобувачів освіти та основні порушення академічної доброчесності. Зазначено, що академічна доброчесність – це відданість таким цінностям, як чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність, а також готовність відстоювати свої цінності та боротись за них. The article deals with academic responsibility - this is the responsibility that students of education and employees of an educational institution will bear for violating the rights of academic integrity. The list of types of academic responsibility for education seekers and the main violations of academic integrity is given. It is noted that academic integrity is a commitment to such values as honesty, trust, justice, respect, responsibility, as well as a willingness to stand up for one's values and fight for them.
- ДокументЗолотий перетин(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Галяс, А.; Рой, О.; Сіра, І.В статті розглянуто золотий переріз, який широко застосовується у природі та у математичних науках, наприклад, як: золотий прямокутник, спіраль Архімеда і інші випадки. Також такий принцип активно використовується у комп‘ютерній техніці та назиається «золотою комп‘ютеризацією». The article considers the golden section, which is widely used in nature and in mathematical sciences, for example, as: the golden rectangle, the spiral of Archimedes and other cases. Also, this principle is actively used in computer technology and is called "golden computerization".
- ДокументМОДЕЛЬ ТЬЮТОРА У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Галяс, А.; Скидан, Р.У статті розглянуто суть змішаного навчання та тьютора у навчанні. Подано та схарактеризовані чотири види тьютора та їх роль у змішаному навчанні. The theses consider the essence of blended learning and the tutor in learning. Four types of tutors and their role in blended learning are presented and characterized.
- ДокументМОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ: ПЕРЕВАГИ ТА ВИКЛИКИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Галяс, А.; Жерновникова, О.В дослідженні було розглянуто усі моделі, які можна використовувати при обранні закладом освіти змішаного навчання. Змішане навчання – це інноваційна технологія освітнього процесу. Термін «змішане навчання» (англ. «blended learning») введено та визначено дослідниками С. Бонком та С. Гремом у 2006 р. після публікації «Довідника змішаного навчання». Слід зазначити, що поряд із терміном «змішане навчання» вживають поняття «гібридне навчання», «комбіноване навчання», «гнучке навчання», які вважають синонімами. Термін «змішане навчання» не має єдиного визначення та розглядають його як систему викладання, форму навчання, суміш методів і стратегій навчання. Але спільним між усіма визначеннями поняття «змішане навчання» є взаємодія суб’єктів в освітньому процесі шляхом поєднання різних видів навчання, таке як дистанційне (online) та традиційне (offline) навчання. The study considered all the models that can be used when choosing an educational institution of mixed education. Blended learning is an innovative technology of the educational process. The term «blended learning» was introduced and defined by researchers S. Bonk and S. Graham in 2006 after the publication of the «Handbook of Blended Learning». It should be noted that along with the term «blended learning», the terms «hybrid learning», «combined learning», «flexible learning» are used, which are considered synonymous. The term «blended learning» does not have a single definition and is considered as a teaching system, a form of learning, a mixture of learning methods and strategies. But common to all definitions of the concept of «blended learning» is the interaction of subjects in the educational process by combining different types of learning, such as distance (online) and traditional (offline) learning.
- ДокументРОЗВИТОК ПОНЯТТЯ «ЛОГАРИФМ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Сіра, І.; Галяс, А.; Рой, О.У роботі розглянуто питання історії та розвитку поняття логарифма, згадано вчених, які досліджували логарифми. The thesis considers the history and development of the concept of logarithm, mentions scientists who studied logarithms.
- ДокументРОЗВИТОК ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Галяс, А.; Рой, О.У публікації розглянуто розвиток творчої компетентності на уроках математики в умовах Нової української школи. Концепція Нової української школи (НУШ) – це освіта нових сенсів. Головна ідея НУШ – компетентнісне навчання. Зазначено, що головним завданням вчителів є організація навчальної діяльності таким чином, щоб учні мали змогу засвоїти знання за умов пошуководослідницької діяльності, набуваючи навичок творчої компетентності на уроках математики. The publication examines the development of creative competence in mathematics lessons in the conditions of the New Ukrainian School. The concept of the New Ukrainian School (NUS) is the education of new meanings. The main idea of NUS is competence training. It is noted that the main task of teachers is the organization of educational activities in such a way that students have the opportunity to acquire knowledge under the conditions of search and research activities, acquiring the skills of creative competence in mathematics lessons.
- ДокументРІЗНІ ТИПИ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ, ПРИЗНАЧЕНИХ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПОХІДНОЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Штонда, О.; Галяс, А.; Рой, О.У тезах розглянуто термін «похідної» та її фізичний зміст. Наведено різні типи прикладних задач для вивчення похідної та їх застосування в курсі алгебри і початків аналізу. The thesis considers the term «derivative» and its physical content. Different types of applied tasks are given to study the derivative and their application in the course of algebra and the beginnings of analysis.