Перегляд за Автор "Вітковська, О. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ УГОДИ ПРО АСОЦІАЦІЮ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄС НА ЗОВНІШНЮ ТОРГІВЛЮ УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Вітковська, О. І.В статті розглядається "Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони" (2014 р.) та оцінено поточні результати її дії. The article examines the "Association Agreement between Ukraine, on the one hand, and the European Union, the European Atomic Energy Community and their member states, on the other hand" (2014) and evaluates the current results of its operation.
- ДокументВІДЕОФАЙЛИ ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТТЯ «ІРРАЦІОНАЛЬНЕ ЧИСЛО»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Добрик, Д. К.; Вітковська, О. І.; Яловега, І. Г.Поняття «ірраціональне число» є досить складним для опанування учнями середньої школи. Наведені означення в шкільних підручниках часто зводяться лише до форми запису ірраціонального числа, не розкриваючи його ознак, суть поняття залишається недоговореною. Відмінність у визначенні «ірраціонального числа» в різних підручниках також вносить свої недоліки в вивченні цього поняття. Пропонується за допомогою створення коротких відео-фалів візуалізувати навчальний матеріал для введення поняття «ірраціональне число». It is hard to understand the concept of irrational numbers for pupils of the secondary school. Definitions, that are given in the text-books, do not reveal the essence enough, because they often mean just a writing form, that does not reveal irrational number’s characteristics. These definitions also are not structured enough, and it also brings in some flaws to the process of studying. We are offering to create a video, that will help to present a theme «irrational numbers», by visualising educational material.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В 5 КЛАСІ З МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Простакова, Ю. С.; Вітковська, О. І.Згідно концепції «НУШ» в 5 класі виділяють такі види оцінювання: формувальне, що виражається вербальною оцінкою від вчителя, самооцінкою та взаємооцінюванням, і підсумкове (семестрове та річне). Крім того, за рішенням педагогічної ради може використовуватися й проміжне оцінювання.According to the concept of «NUS» in 5th grade the following types of evaluation are distinguished: formative, which is expressed by verbal assessment from the teacher, self-assessment and mutual evaluation, and final (semester and annual). In addition, by decision of the Pedagogyal council, an intermediate assessment may be used.