Перегляд за Автор "Ван, Цзін І"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДIAГНOCТИКA CФOРМOВAНOCТI КУЛЬТУРOЛOГIЧНOЇ КOМПEТEНЦІЇ МAЙБУТНIХ УЧИТEЛIВ МУЗИЧНOГO МИCТEЦТВA: КOНCТAТУВAЛЬНИЙ EТAП(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Ван, Цзін І; Тань, СяоУ тeзaх нa ocнoвi aнaлiзу нaукoвoї лiтeрaтури визнaчeнo тa cхaрaктeризoвaнo кoмплeкc дiaгнocтичних мeтoдик, cпрямoвaних нa виявлення рівня сфoрмувaності культурoлoгiчнoї кoмпeтeнцiї мaйбутньoгo учитeля музичнoгo миcтeцтвa тa прeдcтaвлeнo рeзультaти здійсненої дiaгнocтики. Виявлeнo критeрiї, пoкaзники тa рiвнi cфoрмoвaнocтi культурoлoгiчнoї кoмпeтeнцiї мaйбутньoгo учитeля музичнoгo миcтeцтвa. Based on the analysis of scientific literature, a complex of diagnostic techniques aimed at forming the cultural competence of future teacher of musical art has been described in the paper and the results of the implemented diagnostics have been presented. The criteria, indicators and levels of development of cultural competence of future musical art teacher have been revealed.
- ДокументФормування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в закладах вищої освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Ван, Цзін ІУ дисертації вперше подано цілісний аналіз проблеми формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально- педагогічної діяльності в закладах вищої освіти КНР. Доцільність дослідження зазначеної проблеми підсилюється необхідністю подолання суперечностей між: посиленням інтересу до конструктивного досвіду організації освітнього процесу майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в закладах вищої освіти КНР та відсутністю цілісного педагогічного дослідження тенденцій її розвитку; потребою врахування особливостей становлення і розвитку української педагогічної освіти, прогресивних ідей зарубіжного досвіду формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в закладах вищої освіти КНР та їх недостатньою дослідженістю у вітчизняній педагогічній науці і, як наслідок, досить частим ігноруванням при використанні в педагогічній практиці; необхідністю модернізації української освітньої системи у галузі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в закладах вищої освіти та застарілістю українських підходів у навчанні здобувачів освіти мистецько-вокального напряму підготовки. The dissertation for the first time presents a holistic analysis of the problem of forming the readiness of future music teachers for vocal and pedagogical activities in higher education institutions in China. The expediency of studying this problem is enhanced by the need to overcome the contradictions between: increasing interest in the constructive experience of the educational process of future music teachers to vocal and pedagogical activities in higher education institutions in China and the lack of holistic pedagogical research trends; the need to take into account the peculiarities of the formation and development of Ukrainian pedagogical education, progressive ideas of foreign experience in forming the readiness of future music teachers for vocal and pedagogical activities in Chinese higher education institutions and their insufficient research in domestic pedagogical science and, as a consequence, practice; the need to modernize the Ukrainian educational system in the field of training future teachers of music for vocal and pedagogical activities in higher education institutions and the obsolescence of Ukrainian approaches in teaching students of art and vocal training.