Перегляд за Автор "Бєлоусова, С."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Бєлоусова, С.; Глейзер, Н.У статті розглянуто використання освітніх інформаційно-комунікаційних технологій для навчання фізики. Інформаційно-комунікаційні технології використовують певний набір засобів здійснення, які прийнято називати електронними освітніми ресурсами. Використання електронних освітніх ресурсів у процесі навчання фізики поряд із предметними результатами сприяє розвитку загально-предметної компетентності та цифрової компетентності. Зазначено, що нові освітні продукти повинні мати інноваційні властивості, до яких відносяться: комплексність, тобто можливість забезпечення всіх елементів освітнього процесу: отримання інформації; практичні заняття; контроль освітніх досягнень; інтерактивність, використання активно-діяльнісних форм освіти; можливість повноцінного здобуття освіти поза межами закладу освіти, зокрема дистанційно. The article considers the use of educational information and communication technologies for teaching physics. Information and communication technologies use a certain set of means of implementation, which are commonly called electronic educational resources. The use of electronic educational resources in the process of teaching physics, along with subject results, contributes to the development of general subject competence and digital competence. It is noted that new educational products should have innovative properties, which include: comprehensiveness, that is, the ability to provide all elements of the educational process: obtaining information; practical classes; monitoring of educational achievements; interactivity, the use of active-activity forms of education; the possibility of full-fledged education outside the educational institution, in particular remotely.