Перегляд за Автор "Бурлаченко, Н. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОрганізація проблемного навчання у закладах вищої освіти України другої половини XX століття – початку XXI століття (за матеріалами педагогічної періодики)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Бурлаченко, Н. В.В умовах реалізації сучасної освітньої парадигми, яка ґрунтується на компетентнісних засадах, набуває актуальності оновлення змісту й методів навчання в закладах вищої освіти. Болонська система освіти обрана як модель функціонування європейського простору вищої освіти. Для неї характерні високий ступінь єдності змісту й форм навчання, освітньо-наукове забезпечення мобільності майбутніх фахівців, формування їх здатності до постійної самоосвіти, підвищення власного професійного рівня. Цей процес супроводжується суттєвими змінами в педагогічній теорії та практиці організації освітнього процесу в ЗВО України. У дисертації на підставі ретроспективного цілісного аналізу запропоновано авторське бачення генезису питань організації проблемного навчання у закладах вищої освіти України другої половини ХХ – початку ХХІ століття (за матеріалами педагогічної періодики), що представлене у вигляді квінтесенції теоретичних ідей та досвіду реалізації вказаної проблеми в означений період. Теоретичні положення й узагальнення історико-педагогічного досвіду з питань організації проблемного навчання у закладах вищої освіти України другої половини ХХ століття – початку ХХІ століття (за матеріалами педагогічної періодики) можуть бути використані в коледжах, інститутах, університетах, закладах післядипломної освіти; у розробці освітньо-професійних програм, робочих навчальних програм дисциплін Педагогіка», «Історія педагогіки», «Педагогічна майстерність», дисциплін за вибором здобувачів бакалаврського й магістерського рівнів вищої освіти, а також під час написання підручників, навчальних посібників, іншої навчально-методичної літератури, організації педагогічної практики. Низку окреслених питань можна використовувати як тематику для курсових і магістерських робіт. In the conditions of realization of the modern educational paradigm updating of the maintenance and methods of training in establishments of higher education acquires urgency. The Bologna system of education was chosen as a model for the functioning of the European standard. It is characterized by a high degree of unity of content and forms, educational and scientific support for the mobility of labor resources, the formation of their ability to continuous self-education, improving their own professional level. This process is accompanied by significant changes in the pedagogical theory and practice of the educational process of higher education institutions. The dissertation on the basis of retrospective holistic analysis offers the author's vision of the problem of organizing problem-based learning in higher education institutions of Ukraine in the second half of the XX century - early XXI century (according to pedagogical periodicals), presented as the quintessence of theoretical ideas and experience. Theoretical provisions and generalization of historical and pedagogical experience on the organization of problem-based learning in higher education institutions of Ukraine in the second half of the twentieth century - early XXI century (according to pedagogical periodicals) can be used in colleges, institutes, universities, postgraduate education; in creating educational programmes for disciplines "Pedagogy", "History of Pedagogy", "Pedagogical Skills", disciplines chosen by applicants for bachelor's and master's degrees in higher education, as well as when writing textbooks, manuals, other educational and methodological literature, the organization of pedagogical practice, can be used as a topic for term papers and master's theses.
- ДокументПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Бурлаченко, Н. В.У тезах розкрито сутність та розглянуті можливості використання проблемного навчання в мережі Інтернет. Здійснено аналіз досвіду закордонних науковців щодо використання технології проблемного навчання онлайн. Охарактеризовано перспективи використання проблемного навчання в режимі онлайн у закладах вищої освіти України. The essence and possibilities of use of problem learning in the Internet have been revealed in the paper. Foreign scientists’ experience regarding the use of online problem learning technology has been analyzed. The perspectives of using online problem learning in higher educational institutions of Ukraine have been described.