Перегляд за Автор "Буркацька, Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗРОБКА ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ SCRATCH УЧНІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Буркацька, Д.; Андрієвська, В.У статті розглянуто використання дидактичних матеріалів для навчання програмування в середовищі SCRATCH учнів базової середньої школи. Дидактичними вважаються додаткові матеріали, орієнтовані на підтримку опанування здобувачами навчального змісту освітніх галузей. Зазначено, що сьогодні зручній розробці дидактичних матеріалів сприяє розвиток спеціалізованих цифрових ресурсів. Наприклад, для розробки інтерактивних вправ у пригоді стають такі ресурси, як Learning Apps, Wordwall. Розробляючи візуальні матеріали, учитель може скористатися Сanva, Еasel.ly, Mindomo тощо. The article considers the use of didactic materials for teaching programming in the SCRATCH environment of basic secondary school students. Didactic are considered additional materials focused on supporting the students' mastery of the educational content of educational fields. It is noted that today the convenient development of didactic materials is facilitated by the development of specialized digital resources. For example, for the development of interactive exercises, such resources as Learning Apps, Wordwall come in handy. When developing visual materials, the teacher can use Сanva, Еasel.ly, Mindomo, etc.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ПРОГРАМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Буркацька, Д.; Андрієвська, В.У статті висвітлено теоретичні аспекти розробки дидактичних матеріалів для навчання школярів програмування. Уточнено види дидактичних матеріалів. Розглянуто цифрові ресурси, орієнтовані на створення дидактичних матеріалів. Надано приклади розроблених дидактичних матеріалів. The article highlights the theoretical aspects of the development of didactic materials for teaching programming to schoolchildren. The types of didactic materials have been specified. Digital resources focused on the creation of didactic materials were considered. Examples of developed didactic materials are provided.