Перегляд за Автор "Брюховецький, А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументPEBLIO ЯК ЗАСІБ ДИДАКТИЧНОГО СУПРОВОДУ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЯ УЧНІВ БАЗОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Брюховецький, А.; Остапенко, Л.У статті розкрито поняття дидактичних матеріалів, їх види та роль у навчанні програмуванню учнів базової школи. Досліджується роль використання інтерактивних дидактичних матеріалів у навчальному процесі. Розглянуто середовище Peblio як засіб створення дидактичної підтримки. Проаналізовано зазначене середовище з точки зору доцільності та ефективності використання у рамках навчального процесу. Проведено порівняння середовища Peblio з іншими середовищами для створення інтерактивного контенту, таких як ThingLink та H5P. Схарактеризовано переваги середовища Peblio. The article explores the concept of didactic materials, their types, and their role in teaching programming to middle school students. It examines the use of interactive didactic materials in the educational process. The Peblio platform is reviewed as a tool for creating didactic support. The platform is analyzed in terms of its feasibility and effectiveness within the educational process. A comparison of Peblio with other platforms for creating interactive content, such as ThingLink and H5P, is provided. The advantages of the Peblio platform are highlighted.
- ДокументДинамічні структури даних та їх застосування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Брюховецький, А.; Остапенко, Л.В статті розглянуто динамічні структури даних, під якими розуміють «структури даних, пам'ять під які виділяється і звільняється в міру необхідності» в ході роботи програми. В процесі роботи з динамічними структурами даних слід враховувати, що змінюваним є число складових елементів структури та характер зв'язків між елементами; по-друге, незмінюваним залишається вміст самих елементів. The article considers dynamic data structures, which are understood as "data structures, memory for which is allocated and released as needed" during the operation of the program. In the process of working with dynamic data structures, it should be borne in mind that the number of constituent elements of the structure and the nature of the relationships between the elements; secondly, the content of the elements themselves remains unchanged.
- ДокументПОРІВНЯННЯ РАМКОВИХ УГОД DIGCOMP 2.2 ТА ЦИФРОГРАМ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Остапенко, Л.; Брюховецький, А.У тезах розглянуто рамкові угоди DigComp 2.2 та Цифрограм 3. Їхній вплив на формування цифрової компетентності майбутніх фахівців. Зіставлення переваг і недоліків. Розглядається роль програмування в межах цих рамкових угод. The theses consider the framework agreements DigComp 2.2 and Cifrogram 3. Their impact on the formation of digital competence of future specialists. Comparison of advantages and disadvantages. The role of programming within these framework agreements is considered.
- ДокументПРОГРАМУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ШКОЛЯРА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Брюховецький, А.; Остапенко, Л.У тезах розглянуто формування цифрової компетентності сучасного школяра, що є одним з пріоритетних напрямків розвитку освіти. Однією з ключових компетентностей в рамках Концепції Нової української школи є інформаційно-комунікаційна компетентність, складовою якої є цифрова компетентність. Акцент уваги на цифрових навичках учнів обумовлено не лише потребами сучасного суспільства та ринку праці, але й стрімким розвитком технологій, що відбувається у всіх сферах життя. Зазначено, що формування цифрової компетентності школярів через програмування є інвестицією в їхнє майбутнє, що забезпечить їм конкурентоспроможність на ринку праці, а розвиток інноваційних методик навчання програмуванню допоможе створити нове покоління технічно підкованих та креативних фахівців. The theses consider the formation of digital competence of a modern schoolchild, which is one of the priority areas of education development. One of the key competences within the framework of the New Ukrainian School Concept is information and communication competence, a component of which is digital competence. Emphasis on the digital skills of students is due not only to the needs of modern society and the labor market, but also to the rapid development of technologies that occurs in all spheres of life. It is noted that the formation of digital competence of schoolchildren through programming is an investment in their future, which will ensure their competitiveness in the labor market, and the development of innovative methods of teaching programming will help create a new generation of technically savvy and creative specialists.