Перегляд за Автор "Бочарова, М. П."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСТОРІТЕЛІНГ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Бочарова, М. П.Освіта дорослих в Україні поширюється та розвивається, чому свідчить прийняття проєкту Закону України «Про освіту дорослих». Для подальшого розвитку освіти дорослих вважаємо доречним узагальнити та систематизувати методи, які матимуть ефективні результати навчання. У статті розглянуто сторітелінг як метод навчання в освіті дорослих. Adult learning in Ukraine is advancing and developing, as evidenced by the adoption of the draftlaw «On Adult Learning». For the further development of adult education, we find it appropriate to generalize and systematize methods that will have effective learning outcomes. The article depicts storytelling as a teaching method in adult education.
- ДокументФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ СТОРІТЕЛІНГУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Бочарова, М. П.У кваліфікаційній роботі досліджуються soft skills здобувачів базової середньої освіти та сторітелінг як метод навчання. Визначено сутність понять soft skills та сторітелінгу як методу навчання. Узагальнено способи формування soft skills здобувачів базової середньої освіти засобами сторітелінгу. Розроблено авторську програму укладання історій здобувачів базової середньої освіти. The qualification paper examines the soft skills of basic secondary education learners and storytelling as a teaching method. The essence of the concepts of soft skills and storytelling as a teaching method is defined. The ways of forming soft skills using storytelling are generalized. The author's program for creating stories for basic secondary education learners is developed.