Перегляд за Автор "Борисенко, К."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ TINKERCAD CIRCUITS ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Борисенко, К.; Котусенко, А.У тезах розглянуто використання віртуальної лабораторії Tinkercad Circuits при проведенні лабораторних робіт з фізики в закладах загальної середньої освіти. В умовах дистанційного навчання проведення лабораторних робіт з фізики стає можливим завдяки віртуалізації – з використанням сучасних засобів інформаційно-цифрових технологій (ІКТ). В сучасних реаліях, пандемії та війни, віртуальні лабораторні роботи на основі ІКТ стали пріоритетною формою проведення уроків. Зазначено. що наведений приклад використання віртуальної лабораторії Tinkercad Circuits виступає і як інструмент, так і засіб управління навчальною діяльністю учнів саме в сучасних умовах. Але коли з’явиться можливість постановки учнями фізичних дослідів в класі є рекомендація використовувати разом віртуальну лабораторію Tinkercad Circuits та електронний конструктор на базі платформи Arduino Uno з компонентами. The thesis examines the use of the Tinkercad Circuits virtual laboratory when conducting laboratory work on physics in institutions of general secondary education. In the conditions of distance learning, conducting laboratory work in physics becomes possible thanks to virtualization - using modern means of information and digital technologies (ICT). In modern realities, pandemic and war, ICT-based virtual laboratory work has become a priority form of conducting lessons. Indicated. that the given example of using the Tinkercad Circuits virtual laboratory acts both as a tool and as a means of managing students' educational activities in modern conditions. But when there is an opportunity for students to conduct physical experiments in the classroom, it is recommended to use the Tinkercad Circuits virtual laboratory and an electronic designer based on the Arduino Uno platform with components together.
- ДокументДОРЕЧНІСТЬ ТА ВАРІАТИВНІСТЬ ВИКЛАДАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Борисенко, К.; Племянник, Д.; Ловчикова, В.У тезах показана доречність та варіативність використання на уроках з фізики - віртуальної лабораторії PhET, в якості пояснення теоретичного матеріалу, та застосування електронного конструктору – платформи Arduino Uno разом з віртуальною лабораторією Tinkercad Circuits для викладання експерименту з фізики в закладах загальної середньої освіти. Наведено приклад реалізації цієї можливості при проведенні урока з фізики в восьмому класі за темою: «Електричний опір. Закон Ома». The theses show the appropriateness and variability of using the PhET virtual laboratory in physics lessons as an explanation of theoretical material, and the use of an electronic constructor - the Arduino Uno platform together with the Tinkercad Circuits virtual laboratory for teaching physics experiments in general secondary education institutions.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ОЦІНКИ ЯКОСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Борисенко, К.; Данилюк, А.У статті описуються особливості організації міжнародних досліджень з оцінки якості математичної освіти в навчанні математики. Автори аналізують мету, етапи, методи та інструменти проведення таких досліджень, а також їх вплив на розвиток математичної освіти в Україні. The article describes the peculiarities of the organization of international research on the assessment of the quality of mathematics education in the teaching of mathematics. The authors analyze the purpose, stages, methods and tools of conducting such research, as well as their impact on the development of mathematics education in Ukraine.
- ДокументПРОПОЗИЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ TINKЕRCAD CIRCUITS ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Борисенко, К.; Котусенко, А.У тезах запропоновано можливість використання у якості віртуальної лабораторії Tinkercad Circuits для проведення лабораторних робіт в закладах загальної середньої освіти. Наведено приклад реалізації цієї можливості в 11 класі при виконанні експериментальної роботи: «Перевірка законів послідовного та паралельного з’єднання провідників». The theses suggest the possibility of using Tinkercad Circuits as a virtual laboratory for conducting laboratory work in institutions of general secondary education. An example of the implementation of this possibility in the 11th grade during the performance of experimental work: "Checking the laws of serial and parallel connection of conductors" is given.